/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tagbøjler/tagbagagebærer
Fra : jesper.s
Vist : 1677 gange
100 point
Dato : 11-12-06 17:13

Hej.

Jeg har en Peugeot 106 XS årg. 1994 1.4.
Jeg vil gerne have tagbøjler/tagbagagebærer på den, men jeg kan ikke finde nogle. Håber der er nogen der kan være mig behjælpelig? Kan jeg selv montere dem, da det ikke er med tagrende? Det gør ikke noget hvis de er brugt, da det selvfølgelig vil spare mig for en del penge.
Jeg bor i København.

På forhånd Tak!

Glædelig Jul til alle.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-06 17:16

Jeg kan ikke hjælpe dig med tagbøjlerne, men prøv at tjekke www.dba.dk www.guloggratis.dk www.papkassen.dk osv eller opret selv annoncerne

Du kan godt selv monterer, selv om der ikke er tagrende, du skal bare købe de specielle beslag der hører med

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-12-06 19:47

her er de på forsiden http://www.bilting.dk/

vi købte vores ved thansen.dk for 500. så vidt jeg lige husker..
Der får man bøjlerne for sig, og så køber man et beslag som passer til bilen. meget let at monterer, der skal kun bruges en umbraco nøgle, og den følger med. jeg sætter dog et lille stykke stof imellem beslaget og bilen ofr at undgå ridser..

Junior

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-12-06 08:08

Thule laver tagbøjler til stort set alle bilmodeller, og selvom der ikke er tagrende på bilen er det bare et spørgsmål om at ifnde det rigtige beslag.

Thule forhandles flere forskellige steder.

Og ja du kan selv montere dem (medmindre der selvfølgelig er et eller andet fysisk der forhindrer dig i det )

De er ikke lavet til at være permanent monteret, så i løbet af få minutter tages de af og på

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 22-12-06 06:47

Tak for svaret Nordsted1. Jeg fandt nogle gode "Thule" og billige på Gul & Gratis.

Glædelig Jul til alle.