/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
uTorrent/Azureus
Fra : Bhlas
Vist : 718 gange
195 point
Dato : 11-12-06 14:09

Hej allesammen

Det var svært for mig at finde en overskrift der passede til alt det jeg vil ud med, men er glad for i har kigget herind alligevel ..

Det hele startede med at Azureus skrev "Offline (invalid reply: <br" under tracker når jeg ville hente en fil. Jeg er så blevet foreslået at bruge uTorrent i stedet, men her kan jeg heller ikke hente de ønskede torrents.
Vil dog gøre opmærksom på at det kun er visse torrents jeg ikke kan hente .. Der er stadig nogen der virker.

Vist bedst jeg henviser til denne post, så i ved hva jeg har prøvet og ikke prøvet:
http://nordic-t.org/forums.php?action=viewtopic&topicid=20226&page=last

Som i kan se i ovennævnte forum, så bliver jeg også foreslået at bruge det portforward og hvad ved jeg. Har prøvet det tonsvis af gange, men det virker ikke ! Håber i har andre løsninger ?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-12-06 16:16

Citat
Vist bedst jeg henviser til denne post, så i ved hva jeg har prøvet og ikke prøvet:
http://nordic-t.org/forums.php?action=viewtopic&topicid=20226&page=last

Nu bliver det jo lidt svær at læse hvad der er skrevet derinde,når man skal logge ind først,men hvorfor bruger du bare ikke e-mule istedet for

http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1&rm=download

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 11-12-06 17:45

Nå ja, det må du undskylde .. havde jeg slet ikke taget hensyn til ..
Bare svært at forkorte vores samtaler derinde sammen til noget kort..

Men vidste ikke man kunne bruge eMule til at hente torrents med ? Syntes også det var så langsomt dengang jeg hentede .avi-filer med det program ?

Og, tvivler også på at skiftning af program vil løse mit problem .. det virker jo hverken i Azureus eller u Torrent ..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-12-06 18:35

Jeg ved godt at det sommetider er lidt langsomt på e-mule,men jeg synes at det er da blevet meget bedre nu.Azureus har jeg ikke kendskab til og uTorrent synes jeg at den er mere langsom end e-mule