/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Genstridig fil.
Fra : bogge
Vist : 543 gange
120 point
Dato : 11-12-06 11:50

HEJ.

Er der nogen, der ved hvordan man sletter en fil, der IKKE vil slettes ??? Jeg har fået et par videoklip tilsendt, og nu kan jeg ikke slette dem. De er på min musikliste i Windows Media Player. Når jeg markerer dem og trykker på SLET FIL, sker der ikke en meter.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 12:02

du har vel filerne i en mappe også hvor du kan slette (hvordan er de ellers kommet i playeren?)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-12-06 12:14

Søg på navnet og se hvor de ligger, og så slette dem der.
Start > søg > filer og mapper >

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-06 13:13

Hvis det KUN er på playlisten de figurerer så prøv at starte dem....

Så vil den fortælle dig den ikke kan finde filen - næste gang du starter medieplayer er de væk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-06 13:33

Som e.c skriver: find filerne og slet dem, kan du ikke det, så brug Unlocker fra ComOns pakke kalender: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=29317

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-06 14:06

Citat
Jeg har fået et par videoklip tilsendt

Hmmm...

Det er vel ikke sådan at de er vedhæftet en mail ?

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 11-12-06 16:03

Nej refi. Jeg fik dem over messenger.

bogge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-06 16:06

slet dem først hvor du har gemt dem - derpå i mediaplayeren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-12-06 17:10

Nemlig....

Medieplayeren kan tilsyneladende blive ved at "finde" dem

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 11-12-06 17:11

Hvis det er selve filen du ikke kan slette så hent dr delete her http://www.docsdownloads.com/dr-delete-1.htm

Så skulle den være væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 10:15

du får ved højreklik mulighed for at vælge slet - derunder slet fra bibliotek eller både bibliotek og selve filen - hvis det ikke virker ville jeg være mistænksom i og med der kan være skidt i den fil du har fået sendt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 10:26

Bogge -
Har du prøvet at søge på de musikfiler sådan her:
start > søg > filer eller mapper > alle filer og mapper > skriv musiknavnet > lad den søge over det hele............................nu kan du måske se hvor de filer ligger og så slette dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 10:28

Citat
Jeg har fået et par videoklip tilsendt, og nu kan jeg ikke slette dem.
... det er så ikke musikfiler

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 10:30

- ja ja, men findes kan de på "søg"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 10:33

jada hvis de netop ikke er slettet og bare hænger der - muligvis med skidt i

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 10:49

Uden for tåden..........Miritdk er det dig de har brugt i reklamen her på siden fra Busines dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-06 10:52

kendte da ikke dem dengang

Kommentar
Fra : bogge

Dato : 13-12-06 10:04

Mange tak til alle. I ønskes alle en god jul.

bogge

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 13-12-06 11:52

Husk at lukke spørgsmålet

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 120 point
Dato : 13-12-06 14:02

jamen selvtak herfra - hvilken løsning kom du frem til ????

Godkendelse af svar
Fra : bogge

Dato : 13-12-06 16:12

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-06 19:05

øhh tak men fandt du ud af noget ???