/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Plug and play tastatur
Fra : njandersen
Vist : 270 gange
67 point
Dato : 10-12-06 15:31

Hej..

Har lige fået et plug and play tastatur, og da jeg sætter stikket i computeren, kommer der bare en lille boks der siger at usb enheden er ukendt.. jeg går så ind i enhedsorientering og følger den "fejlfinding" guide der følger.. Uden held..

Hvad kan være galt og hvordan får jeg det til at virke??

Mvh

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 10-12-06 16:44

Du skal finde driveren til den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-06 17:32

prøv at slette den i enhedshåndtering og genstart - normalt vil den så installere dig igen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-12-06 18:09

Der fulgte vel en driver cd med. Den skal du installere før du sætter tastaturet til så kan det ikke gå galt.
Selv om at det er Plug And Play ser man mange gange at windows ikke selv kan finde ud af det, så følg blot mit råd.

Kommentar
Fra : njandersen

Dato : 10-12-06 18:24

Nej intet fulgte med, det er plug and play tastatur, et man bare lige sætter i og så virker det..

Har en Dell computer og der er det jo sådan at kun "dell Ram" virker til den er det også sådan med tastatur?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-12-06 18:31

njet.

Så må du prøve at finde ud af hvad for tastatur det er og søge efter driveren inde på deres hjemmeside. For uden den går det jo ikke kan vi jo se, selv om de lovede det.