/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP sp2
Fra : enebaer3
Vist : 446 gange
300 point
Dato : 10-12-06 01:23

Hejsa.
Jeg har opgarderet min kones Pcer med wxp prof. sp2, problemet er at jeg ikke kan aktivere den.
WXP sp2 er lovligt købt med min nye pc.
Den kan måske kun brges til min pc,er?
Hvordan kan jeg afinstallerd den igen? kan man det????
P.f.t.

Venlig hilse enebaer3

GOD JUL til cjer alle. :-

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-12-06 03:10

Hvad er problemet, opdateringer, F.eks IE 7.
så har jeg et program, der på 2 SEK gør den ægte =
du kan hente alle opdateringer ---har lige brugt den til min egen
LOVLIGE XP PRO og MS godkendte mig,
hvilket den ikke har gjort før.

www.steenmartinsen.dk
DU FÅR DEN IKKE FØR I DAG
Og lad være med at spam MIG -BITTE

Mere for at alle der har en såkaldt LOVLIG
den kan registeres, og det er noget med at hacke.,
Er du i tvivl, følher der bruganvisning MED OGSÅ
Andre IKKE bemidlede = BjarneD - F.eks
er da velkommen,

Men forventer ABSOLUT ikke at høre fra JER

Kan kun sige den virker,,,,,,,,,,
BBBBB happi/y

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 10-12-06 12:15

1 licens = 1 pc
og da du allerede har brugt den på din egen pc, må du ikke installere den på andre.
hvis det er en flerbrugerlicens, er det en helt anden sag, og så må du ringe til MS på dette tlf.nr.: 80701315

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 10-12-06 12:16

afinstallering: kan gøres vis Tilføj/Fjern programmer i kontrolpanelet.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 10-12-06 17:59

Enebaer3

Du skal "bare" lægge dig til at drømme, du har skiftet noget, eller omformateret din egen pc, ikke din kones, når du så vil aktivere den via nettet, og den ikke vil vælger du at du vil aktivere via tlf.
følger anvisningen du ser i din drøm, når du så hører englen i telefonen og denne spørger om det er xp du vil aktivere, og den kun er på en maskine, svare du ja, for det er jo din egen du har ændret på, du får så nogle tal du skal taste ind og så er den klar.
Når du så vågner op af din drøm igen og opdager det er konens pc du har ordnet, sletter du alt eller omformaterer hendes hardisk, da den kun må være på en maskine, den som den er installeret på 1. gang, eller du køber en OEM version på nettet til 800-1000 kr med et stk. hardware til og instalerer på Konens pc

Ha en god Jul