/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Den sk..de Pakkeleg !!
Fra : Sunowich
Vist : 737 gange
100 point
Dato : 09-12-06 22:42

Skulle der være en der har vundet en pakke i Dr's store pakkeleg ville det da være opmuntrende at hører.Jeg syns det er svært Har fået hugget 5 pakker i dag snøft
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:06

Det er også svært at komme ind i spilet,.... bordet er fyldt.... prøv igen om 60 sek. og når det så lykkedes, så er det som du skriver, pakkerne bliver hugget

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-12-06 23:07

Jeg vandt faktisk 2 i forgårs. Men nu venter jeg med frygt om jeg hører fra dem??

Jeg har ihverttilfælde ikke fået mail om at de var stjålet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-06 23:08

Hedder du Bimmer?! - eller måske iblarsen?!

I så fald er jeg skyldig i at have snuppet et par af dine pakker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:13

Tyve og banditter er i

Creamy.... har du set der er en tråd til Babycream??, kik under smalsnak

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-06 23:18

Vandt to pakker for 5½ minut siden. Nu er de begge to væk

Okay Nordsted, jeg sender Ællingen til smalsnak, så snart hun vågner. Men jeg advarer, du fatter en hat af hendes sludder *LOL*

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:23

oki, jeg finder lige ordbogen for babypludren frem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-06 23:26

Citat
Jeg vandt faktisk 2 i forgårs. Men nu venter jeg med frygt om jeg hører fra dem??

Jeg har ihverttilfælde ikke fået mail om at de var stjålet

Glæd dig nu ikke for tidligt. Sidste år fik jeg en mail EFTER at runden var afsluttet, med beskeden " Din pakke er blevet stjålet" - De snyder af hækkenfeldt til derinde på DR

Nordsted, jeg kan ikke huske Babycreams kode

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:30

creamy.... senil dement light??

Så må du jo selv smutte derind jeg ville nu ellers godt ha' "snakket" med hende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-06 23:33

Fandt lige koden til dobbeltprofilen "pampersdullen", hun er også langt mere fremmelig sprogligt end originalen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:38

spørger lige så forsigtigt---- ligner hun sin mor??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-06 23:45

Nu skal du høre

Jeg fandt godt nok koden til "pampersdullen" ..MEN den har jeg åbenbart lavet om (til noget som skulle være lettere at huske) LOOOOOOL

Og den kan jeg så ikke huske

Nåmen, jeg er jo så smart, så jeg daffede da bare ind og fik kandu til at sende mig kodeordet til "pampersdullen" mailadresse. MEN jeg kan sq ikke huske kodeordet til hotmailen

Hvem sagde AMMEHJERNE?!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-12-06 23:48

- light...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:51

Du må lærer at skrive op og ned, imens du ammer. Er Babycream så røget helt i glemmebogen nu??

Et af kodeordene er nok "Ælling"???

men her er tråden i det mindste http://www.kandu.dk/spg97392.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-06 23:51

Du må lærer at skrive op og ned, imens du ammer. Er Babycream så røget helt i glemmebogen nu??

Et af kodeordene er nok "Ælling"???

men her er tråden i det mindste http://www.kandu.dk/spg97392.aspx

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-06 00:04

Citat
Du må lærer at skrive op og ned, imens du ammer.

Ja

Citat
Er Babycream så røget helt i glemmebogen nu??

Gider ikke lige at rode en helt masse igennem nu. Men måske dukker der et kodeord op på et tidspunkt..

Citat
Et af kodeordene er nok "Ælling"???

Ja du siger noget

Citat
men her er tråden i det mindste http://www.kandu.dk/spg97392.aspx

Tak Nordsted, jeg kigger ind, når jeg har sovet *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-06 00:06

Citat
spørger lige så forsigtigt---- ligner hun sin mor??

Overhovedet ikke. Hun er særdeles yndig

Accepteret svar
Fra : alicia13

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-06 11:25

Jeg har opnået 19 pebernødder. I ca. 25 sekunder får man lov til at have sin pakke, så bliver den stjålet og det virker lidt mærkeligt, at det hver gang er een selv, det går ud over, mens de øvrige ved bordet beholder deres pakker. Så jeg er temmelig træt af legen og beder nu om at blive annulleret som deltager.
Til Creamygirl og Nordsted1 - burde I ikke maile til hinanden - jeres snak har næppe noget med pakkeleg at gøre - eller hvad

Kommentar
Fra : alicia13

Dato : 10-12-06 11:26

Jeg har opnået 19 pebernødder. I ca. 25 sekunder får man lov til at have sin pakke, så bliver den stjålet og det virker lidt mærkeligt, at det hver gang er een selv, det går ud over, mens de øvrige ved bordet beholder deres pakker. Så jeg er temmelig træt af legen og beder nu om at blive annulleret som deltager.
Til Creamygirl og Nordsted1 - burde I ikke maile til hinanden - jeres snak har næppe noget med pakkeleg at gøre - eller hvad

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-06 11:53

Ups jo undskyld, det var jo ikke smalsnak, og man kan næppe kalde creamygirls lille datter for en pakke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-06 12:00

Citat
Til Creamygirl og Nordsted1 - burde I ikke maile til hinanden - jeres snak har næppe noget med pakkeleg at gøre

Jo det kunne vi da gøre. I mellemtiden kan du så koge nogle æg, eller få noget sex

De to sure hoveder i dit indlæg-------> passer dårligt med ------->

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 10-12-06 14:48

Hej.
Er også med i pakke spillet.
Har nu flere gange prøvet at have flere pakker på en gang og inde for 5 min, får jeg en mail med at mine pakker er blevet taget.
Jeg har nu 24 pebernødder.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 10-12-06 14:54

Hej Igen.
Nu har jeg 27 pebernødder ha ha

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 10-12-06 15:59

øøv jeg har kun 14 nødder og har fået stjålet 7 pakker i alt det er ikke let nej . B&S

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 10-12-06 22:14

Ja, jeg har for længst givet op - i stedet gav jeg kodeordet til min søn, så nu kan han lære at blive en god taber, uden det går ud over nogen af os andre...

Øffern spil

Men glædelig jul ikke desto mindre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-06 22:23

KarenD...Det var da en go' ide, altså hvis det virker, måske jeg også skulle overlade min kode til en.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-06 00:37

Jeg tror at den eneste måde man kan vinde på er 2 minutter i lukketid hvis man da ellers ka komme på Har igen fået stjålet 5 pakker i dag GRRRRRRRRRRRRRRRR.
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-06 00:38

Øhh mener i går den 9 ende

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 11-12-06 09:51

har lige været inde og tjekke der er kun 8 gaver på bordet, såeh det sker nok snart B&S

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-07 23:28

Tak for svaret alicia13.