/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvordan syns vi selv det går?
Fra : Klumme
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 09-12-06 18:22

DR fjernede bare skuldre for Outlandish
Bare kvindearme er forbudte ifølge islam. Derfor måtte norsk sangerinde fortrække, da Outlandish gik på scenen under optagelser til DRs juleshow.

http://politiken.dk/indland/article208575.ece
LATTERLIGT

Dumpekarakter til Undervisningsministeriet
Ny vejledning fra Undervisningsministeriet er smækfyldt med sproglige fejl og forkert kommatering. »Jammerligt«, kalder formanden for Dansklærerforeningen sproget i vejledningen. Undervisningsministeriet beklager dokumentet, som er sendt ud til 235 skoler.

http://politiken.dk/uddannelse/article210906.ece
PINLIGT

Truer med krig i Københavns gader
Ungdomshuset truer København med krig, vold og brand i gaderne, når huset skal fraflyttes

http://ekstrabladet.dk/112/article251256.ece
DYBT BEKYMRENDE

Asbest i DSB skal kulegraves
Transportminister Flemming Hansen har bedt DSB-ledelsen om at kulegrave asbestsagen. Hver en sten vil blive vendt lover DSB's topchef.

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=835534/
SVINERI

Danskerne vil bruge 15 mia. på julegaver
Vi kan godt mærke, at der ryger mange sedler ud af tegnebøgerne i december, men det er svært at holde øje med, hvor mange penge, vi egentig bruger. Det har Nordea et bud på.

http://www.business.dk/forside/artikel:aid=2013818
IDIOTI

Laura Bush i kjoleskandale
USAs førstedame klædt i dyr designerkjole - lige som tre andre kvinder til samme fest.

http://www.berlingske.dk/udland/artikel:aid=834566/
INTERNATIONAL KATASTROFE LOOL

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-12-06 18:42

der fik du sandelig lige læsset en ordentlig spandfuld l... af Klumme

Go' weekend alligevel....

Var det ikke Buster Larsen der arrigt hvæsede 'LORTELAND'?
Hmm..er dit navn Buster?

Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 18:54

Læsset af.... ja lool, men det er sgu da bekymrende at læse om, hvordan et gigafirma som DSB i den grad sjofler deres ansatte, at en flok unge måske med held kan terrortrue sig til noget, at vi bruger sååååå mange penge til julegaver, at landets undervisningsmministerium i dårlig stavning mv. overgår selveste AJ LOOL, at man i den grad bøjer sig for muhammedanere, og endelig ikke at underkende stakkels Laura og de tre medsøstres problem, som er en katastrofe af dimensioner LOOL

Go weekend... ILM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 19:00

Lorteland og Buster Ja hehehe... I går jokkede jeg i et stykke tyggegummi. Hvorfor fa... i h.... kan folk ikke beholde deres narresut inde i munden, eller passende smide det i en affaldsbeholder.

Men ellers er der jo ganske rart i Danmark......

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-12-06 20:47

Rigtigt Klumme...

Forbyd tyggegummi på ligefod med rygning.

At tygge tyggegummi er jo pludselig ikke en privat sag....Kig bare på gaderne...Alle disse lede prikker...

YEARHOUSE (bøvser med)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-06 23:53

Du glemte vist at citere fra TV2 news om de der 3 ovre i Chile der blev dræbt da deres bus røg ud over bjergsiden! vi lever åbenbart i et informationssamfund der fabrikerer "Breaking news" hele tiden! Måske fordi medierne er for det meste reklamefinancerede og skal konkurrere hele tiden! Jeg forstår godt du er bange Klumme! Hvis man er konspiratorisk indstillet så er der jo kun lykkepiller tilbage!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-12-06 23:55

Til den første:
http://politiken.dk/indland/article208777.ece

Til den næste: Bertel Haarder er stadig en elendig minister.

Om ungdomshuset: Jeg synes også at det er dybt bekrymrende at Københavns kommune ikke har fundet en fornuftig løsning på problemet.

Om Asbest: Det er noget svineri, men hvad skal en undersøgelse hjælpe? Få lagt låg på sagen og intet andet.

Om julegaver: Jeg synes at det er alt for lidt, jeg ville gerne have endnu flere større gaver.

Om Laura's kjole: Der er ting i tilværelsen der er vigtigere end hvad præsident fruen har på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-06 00:00

Med hensyn til de der gentoftebørn der bor inde på jagtvej så yes det er dybt bekymrende! Måske skulle deres forældre ha haft fjernet børnechecken?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-06 03:27

Citat
Der er ting i tilværelsen der er vigtigere end hvad præsident fruen har på

Hvad?????

Ikke at forglemme behandlingsgarantien, og Løkkes rablende vanvid når han siger: "En garanti er ikke nødvendigvis en garanti i juridisk forstand" For fanden hvor er det politikerklamt Er du vimmer der blir vasket hænder.

Osv osv.....

Større gaver Bertel.... hmmmm sån havde jeg ikke anskuet det.
Men så er det jo en helt anden sag

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-06 05:53

Citat
DR fjernede bare skuldre for Outlandish
Bare kvindearme er forbudte ifølge islam. Derfor måtte norsk sangerinde fortrække, da Outlandish gik på scenen under optagelser til DRs juleshow.

http://politiken.dk/indland/article208575.ece

Vi så det tidligere på DR 2, da de ansatte en hættemåge, ved navn Asmaa, som sad provokerende og fortalte os danskere, hvad hun mente om os og fik flere muslimer med ind i studiet, bland andet en tidligere jysk Hippi og hashryger, der pludseligt lod sin konvertere til Islam og tog navneforandring til Abdul wahis Petersen og kalde sig Imam.

Jeg vil opfordre alle danskere med repskt for sig selv og for vores kultur og vores nation, som Muslimerne tidligere i år trampede på, da de afbrændte Dannebrog og vores ambassader.
Om at Boykotte det Juleshow fra DR.

De fortjener ikke at få lov til at vise det show, det er trods alt os, der betaler Licensen og så skal de ikke racediskriminere en Norsk sangerinde, der optræder for os, med bare skuldre fordi en flok utilpassede Muslimer, ikke bryder sig om at være sammen med en smuk Norsk kvinde, med deres middeladersyn på vore kvinder.

Drop den muslimske falden på knæ politik, smid om ikke andet hele den muslimske gruppe ud af studierne, nægt dem at optræde på dansk grund

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 10-12-06 09:02

hørt,,,endelig et fornuftigt indlæg....danmarks gave til dem "en enkelt billet hjem" jeg giver grene en mrd løn til hjælp.

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 12-12-06 22:47

jangchr.
Hørt hørt..endelig nogle fornuftige ord.Jeg er skam ikke racist eller noget, og de må skam gerne være her...hvis de opfører sig ordentligt!!!!

Det er ligegyldigt om katten er sort eller hvid.....hvis bare den fanger mus!!!

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 19-12-06 15:16

Til Yearhouse : "forbyd tyggegummi" - AK JA, engang hånede vi forbuds-Sverige og nu har vi overhalet dem med flere længder.Hvad med at starte foreningen : "Hættemåger skal have vinger"?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-12-06 07:56

Gu ved hvor ham pladespilleren med konspirationsteorierne, laveste fællesnævnere og engelsk jammerlab musik ved fra, at disse sømpistolbeskudte uopdragne unger i huset på Jagtvej er fra Gentofte.

Et eller andet sir' mig, at denne mester i turbulent tågesnak og andre ligegyldigheder aldrig selv har formeret sig. Det er da positivt LOOL..... Sikke noget Jagtvejspotentiale han med sine holdninger til opdragelse og livssyn kunne ha' leveret.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 26-12-06 07:59

Tak for svaret jangchr. Du har fuldstændig ret