/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
forstår ikke rigtigt...????
Fra : Carl-Erik
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 09-12-06 18:11

1 En stiller et spørgsmål

2 jeg svarer

3 senere får jeg mail om at der er kommentarer, samt at mit svar er accepteret....

4 jeg vil gerne se kommentarerne, men spørgsmålet er "blevet låst", og jeg skal betale for at se kommentarerne.

øhhh.....er det bare mig der fjumrer rundt, eller ????

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 09-12-06 18:12

og så skal jeg betale tre gange så meget for at få svar på et simpelt spørgsmål....øhhhh....*ggg*

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-06 18:20

hvis du skal betale er svaret ikke besvaret af dig

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 09-12-06 18:23

det vil altså sige, at når et svar er accepteret, så skal andre betale for at se det ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 18:24

ja undtagen spørger og svarer (det accepterede svar)

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 09-12-06 18:27

det er sgu da en underlig idé....

så accepterer jeg altså bare DIT svar, og så er jeg "out of here" igen...

pøj pøj...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 18:28

ps efter en måned er svaret frit tilgængeligt igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 18:29

næææ - hvis du accepterer mit svar kan du stadig læse dit spørgsmål gratis

Godkendelse af svar
Fra : Carl-Erik

Dato : 09-12-06 18:29

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : skagensnero

Dato : 09-12-06 18:30

Hej
Ja i en periode skal man betale for svaret, men senere bliver det til fri afbenyttelse, jeg mener det er efter en måneds tid, men er ikke 10% sikker.

mvh

Frank

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 18:31

her er vist på kandu

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-12-06 18:34

---Så derfor skal man ikke lave for dyre spørgsmål... -for det er dyrt at købe dem efter lukning...
Og man skal ikke være for kvik til at lukke spørgsmålet med det samme. Et spørgsmål skal helst stå åbent mindst et døgn... Især de dyre..

Ulykken er altså ikke større end at spørgsmålet bliver givet frit igen efter en måned. Så hvis man søger på et emne, så kan man næsten altid finde spørgsmål og svar der ikke koster noget.

Men du har ikke besvaret noget spørgsmål, -ifølge din historik...

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 09-12-06 19:36

jo Birgitta, det har jeg bestemt. Faktisk var jeg den første der gav et "fornuftigt" svar på spørgsmålet...

Derfor ville det jo være interessant at se hvordan det svar der blev "accepteret" lød....

men men....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-12-06 22:04

Altså!!! Det er jo ikke formuer, det drejer sig om! Du kan da bare købe spørgsmålet? Du får jo alligevel HELT GRATIS points for at logge ind på kandu hver dag.

Og se, nu har jeg købt DETTE spørgsmål, -helt uden at pive!

---Og jeg HAR købt spørgsmålet "Amstaff" som vist er det, du refererer til. OG jeg er også kommet med et fornuftigt og relevant svar. Det svar, der blev valgt lyder således:

Citat
hmm et kig i din profil siger mig her er noget galt - kupere haler - amstaff til søster på 10 osv osv

BTW er amstaff ofte de sødeste kæledyr - men ingen ved endnu nok om dem til at finde ud af hvad der lige tricker dem så de går over i den farlige agressive side - så familiehund når der er livlige børn - nej !!!

Amstaff er normalt meget lærevillige - lærevillighed er dog ikke ensbetydende med at de absolut gør som man forventer - men det er et 24 job at være overhund. (absolut ingen slinger i valsen)

men søde - jaaaaa absolut - indtil de har ædt en hånd - en lille hund - whatever.

ps.. vi har en i familien - skøn og dejlig - men jeg ville ikke anbefale nogen at købe en uden at kunne være absolut i kontrol med den 24 timer i døgnet

stort set enig med carl-erik. Det er en hund du absolut skal være obs på konstant

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-12-06 22:07

---Der er ingen der siger, at man skal vælge det første "fornuftige" svar. Man har lov til at vælge det svar, der hjælper mest i den konkrete situation. --Eller det dummeste. Eller det sjoveste.

Det er 100% spørgsmålsstilleren, der bestemmer hvilket svar der er bedst.

Du ville alligevel ikke have fået nogen points fordi du ikke er superbruger.

Kommentar
Fra : Carl-Erik

Dato : 09-12-06 22:53

SUPERBRUGER '??????????

Det bli'r mere og mere spooky det her.....*ggggg*

Hva' er en superbruger ?

*hvisker til mig selv......tror sgu jeg er for dum til det her forum*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 23:17
Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-12-06 11:38

Og det koster heller ikke noget at være superbruger.... Du får faktisk points for at blive det..

Ih, vi er så go'e på kandu!!