/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Oversættelse!
Fra : upyoursmate
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 09-12-06 12:34

Hvad betyder følgende: Olhe sò falta vocé?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 13:18

Ingen ide om det, hvilket sprog skulle det være, Spansk/ Italiensk
http://www.google.dk/search?hl=da&q=online+overs%C3%A6ttelse&meta=

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 09-12-06 13:39

Hej upyoursmate!

Det er ikke spansk, men måske italiensk eller portugisisk eller et andet sprog i den latinske familie. FALTAR på spansk betyder at mangle eller savne. VOZ på spansk betyder stemme - og VOCE tror jeg det hedder på italiensk. Så det handler nok om nogen eller noget, der mangler en stemme/ikke kan udtrykke sig/ give udtryk for det der ønskes/eller mangler nogen til at give sig mulighed for at komme ud med det, der er vigtigt at få sagt.

Venlig hilsen Sismo

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-12-06 14:10

Det må være portugisisk
Måske:
Det ser ud til du mangler sprog

VH Palle Hansen