/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
systemgendannelse
Fra : vagnba
Vist : 767 gange
75 point
Dato : 09-12-06 11:47

hvorfor laver min pc ikke et systemgendannelsespunkt. Jeg mener at den skal gøre det hvergang man evt installerer et nyt program eller lign. men det gør den ikke. Er der en måde hvor man selv kan gå ind og få den til at gøre det automatisk. På forhånd tak..

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 09-12-06 12:04

nej det gør den ikke
det skal du selv gøre
det er beregnet til hvis der går koks i din pc
så kan du gå tilbage til et
tidspunkt dato hvor du ved at den virkede
og lave en gedannelse derfra
og så er den ok igen
men husk at opdatere den

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 09-12-06 12:12

det har jeg aldrig gjort selv. men der har været masser af gendannelsespunkter. men det er der ikke mere. og hvordan går jeg ind og laver det selv..

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-12-06 12:14

Betingelsen er, at systemgendannelse skal være slået til, se efter her: højreklik på denne computer-egenskaber-systemgendannelse

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-12-06 13:29

Den laver selv punkter når noget nyt bliver installeret for at der skal være mulighed for at slette et program og din pc vil være som før.

Men selvfølgelig skal det være slået til som tidligere beskrevet

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 09-12-06 13:50

hmmm,,min opretter altid selv gendanelsetidspunkter,og detgør den hver dag ??

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 09-12-06 14:58

min systemgendannelse er slået til kan jeg se. men det eneste gendannelsespunkt jeg har er fra i går.. ville gerne have kunnet gå længere tilbage

Accepteret svar
Fra : janing

Modtaget 37 point
Dato : 09-12-06 15:30

Jeg har haft problemer med at der kun var et gendandelsespunkt, når jeg har brugt "Windows live OneCare" til at scanne og rense min pc. Den fjernede sempelthen alle de andre tidspunkter

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 09-12-06 16:51

Tak for svaret janing. det er det der så åbenbart er sket.. jeg har nemlig også renset helt.

Kommentar
Fra : janing

Dato : 10-12-06 02:13

Tak point. og god jul