/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
disken, kom nu
Fra : Franksp
Vist : 504 gange
10 point
Dato : 09-12-06 02:03

Gå også ind på dette link

http://www.kandu.dk/spg97476.aspx

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 09-12-06 02:06

Jeg logger af nu. Håber du svarer mig i løbet af week-enden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-06 03:10

Du kan skrive til disken her: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=253496 klik på Skriv til disken, oppe til venstre, og læg et link til spørgsmålet, så er du sikker på spørgsmålet bliver læst

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 10 point
Dato : 09-12-06 09:58

Hej
Skulle lige have pc´en vækket.
Der er ingen grund til at smide med point´s, men mener du jeg skal have dem,
skal jeg da gerne kigge forbi.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 14:01

Nu må du pænt vente til han blir' ædru LOOL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 14:21

Citat
Nu må du pænt vente til han blir' ædru LOOL

Tja, hvorfor ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 14:26

Fortvivl ikke.
Frank er en ordholdende mand, hvis han husker det LOOL så dine point skal du nok få.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 14:42

Citat
så dine point skal du nok få.

Som skrevet, kan jeg bare ikke forstå hvorfor jeg skulle have dem.
Troede det gik ud på at hjælpe, ikke puge points til sig.
Selvom de da er meget skægge at sidde og se på, hvis man ikke har andet at give sig til.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 09-12-06 15:22

Tak for svaret disken.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 16:29

Det har du ret i Disken. Der er nogen der har et funny forhold til point LOOOL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 16:33

Tænk sig, du giver mig ret for engangs skyld.

For megen Julegløg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 16:38

Jamen he he...... Har man ret, så har man ret..... så enkelt er det

Juleglögg..... næææ desværre

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 16:44

Citat
Jamen he he...... Har man ret, så har man ret..... så enkelt er det

Jo tak, men der er mange måder at have ret ´på, uden det behøves at være forkert.

Stopper her, inden spørger kommer hjem fra Staterne med sin mail kurv fyldt med spam.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-12-06 16:49

Citat
Jo tak, men der er mange måder at have ret ´på, uden det behøves at være forkert

Nu blir du filosofisk... det magter min underdimensionerede hjerne ikke i dag LOOL Ja vi stopper bare her...