/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
USN filen?
Fra : clou
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 08-12-06 20:07

Har netop kørt en check disk på computeren og så lige en ny fil der blev undersøgt, der stod

Verificerer USN-Filen og derefter Verificeringen af USN-filerne er udført, men hvad er filen for en og hvad bruges den til?

På forhånd tak for svaret!

Clou

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 08-12-06 20:17

Messenger Sharing USN Journal Reader Service - så hvis du bruger msn skal du bare ikke tænke mere over den

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 08-12-06 21:01

Tak for svaret miritdk. Så slapper jeg bare helt af jeg bruger MSN messenger

God weekend fra

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-06 22:29

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe