/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
ErroSafe
Fra : mikmeier48
Vist : 888 gange
500 point
Dato : 07-12-06 22:44

Jeg håber der er en der kan løse mit problem, som går ud på at hver gang jeg er på nettet, så popper der en side op med ErroSafe.
Det skulle være et program til scanning af systemet på computeren. Jeg har dog fået at vide, at det er en skjult vrus.
Jeg har scannet computeren for virus, uden det hjalp.
Jeg har haft AdWare til finde den, uden held.
Så er det lige jeg vil spørge om der er andre der har haft dette problem?
Hvordan jeg har fået den famøse side ind på computeren ved jeg desværre ikk.

Accepteret svar
Fra : Spyfus

Modtaget 510 point
Dato : 07-12-06 22:53

Der er flere, som har fået løst dette problem herinde. Prøv at søg i databasen eller du kan bruge dette link: http://www.kandu.dk/spg96936.aspx

Hvis du søger, så staves det altså ERRORSAFE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-06 22:57

det er snavs du må ikke klikke på ok !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : gril

Dato : 07-12-06 23:00

Jeg hade selv samme problem engang jeg mener at jeg fik det løst ved at scanne med Spybot

Download her ---> www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10122137.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-06 23:01

vent til stl_s dukker op og følg hans råd

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-12-06 23:06

Ja, kør SuperAntiSpyware som i den tråd Spyfus linker til, og for at forebygge flere ubehageligheder fra Errorsafe, kan du blokere den med Spybot S&D.

Spybot S&D http://www.safer-networking.org/dk/index.html

Mht Spybot, så aktiver "Avanceret indstilling". Aktiver "Immunisering", og gå i "Værktøjer" -> "Resident" og aktiver "Download protection" (ikke Teatimer). Opdater ca en gang om ugen, og husk at immunisere igen når der er opdateret.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 07-12-06 23:08

Det er muligt at Spybot også æder den, men brug den under alle omstændigheder til beskyttelse imod den.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-06 23:10

http://www.superantispyware.com/ stl_s glemte lige et link

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-06 06:10

prøv at køre www.spywarefri.dk s online scanner

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 08-12-06 08:50

Tak for svaret Spyfus.