/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Satellit's julefrokost.
Fra : e.c
Vist : 518 gange
10 point
Dato : 07-12-06 22:26

Ja nu er spørgsmålet jo lukket, så jeg villle lige hør hvem der kom med.
Det er dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/spg97419.aspx

Man må jo spare hvor man kan.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 20 point
Dato : 07-12-06 22:31

Gene Hackman blev den "heldige"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-12-06 22:31

Jeg er stuntman for Gene Hackman, så jeg bliver bordherren

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 22:35

Jeg er hans stylist, såååhhh....

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 23:01

Tak for svaret ans. Her er så dine 20 point.
og lidt gratis sole
Og jeg fik svaret for 5 point. (forventet returkommision)
Jeg kunne ha' sparet yderligere .............. men det vil jeg ikke være bekendt.
Egentlig skulle i alle ha point - men det er svært at dele 10 point.

Ps. Hvem er Gene hackman.........er det en nørd man kender.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-06 23:14

Tak e.c

Jeg er næsten sikker på, at du har set film med Gene Hackman

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-12-06 23:43

Jeg er hemmeligt gift med ham..meget hemmeligt, så i må ikke fortælle det til nogen..
e.c. du minder frygtelig meget om min mand..han sparer også hvor han kan..når han køber roser til mig, er de i plastic..de holder længerere--

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-12-06 09:03

Ans - ja det har jeg vist - men husker nok bedre hans medspillere.

Mango - jeg har også købt en plastikblomst.
Det startede med at min kone glemte at sige tillykke om morgenen på min fødselsdag.
Så for at drille susede jeg lige ind på en planteskole og købte en blomst med potte og det hele.
Stolt fortalte jeg om blomsten jeg havde fået af mine beundrere.
Jeg syntes dog nok at den var lidt hård i jorden, men den trængte måske til vand.

....................DET ER JO EN PLASTIKBLOMST DE HAR GIVET DIG......................
Jeg kan ikke fordrage når damemennesker griner højlydt af mig.

Nå men den blev plantet ude i forhaven, og den flotte blomst stod der også når sneen kom.
Så først blev naboerne mistænksomme, og opdagede at det var en kunstig blomst af plast.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-12-06 16:17

ja det kunne jeg tænke mig *GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG* fantastisk ide Emme, fnis!

Glemte hun godt nok at sige teløk..nåååeh hvor synd altså..hvornår er det du har fødselsdag?