/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
børn og familier
Fra : Tinaj
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 07-12-06 21:22

fandt lige denne side www.loftsramteeksperter.dk

vidste ikke det var så slemt nogen steder i lille danmark

står meget under * Ekspertudtalelser*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-06 21:39

hvilken planet bor du på ????

Kommentar
Fra : Tinaj

Dato : 07-12-06 22:24

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 08-12-06 00:06

Det er faktisk sådan mange steder i Danmark, men det er værre, når man er på starthjælp og SU.
Nu er det altså også Anders Fogh, vi har som statsminister, og det bliver altså ikke bedre, før vi er kommet af med ham.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 08-12-06 00:20

Nu er det altså også Anders Fogh, vi har som statsminister, og det bliver altså ikke bedre, før vi er kommet af med ham.

Og hvordan bliver det så når vi kommer af med ham?

Det er så let som almindelig borger, at sige: Det er også bare fordi vi har en dårlig regering,
men så vidt jeg ved, er det borgerne der vælger regeringerne, og når de regeringer nu er
så dårlige, var det måske en god ide, at få nogle bedre borgere i Danmark, som traf
nogle bedre valg og var med til at gøre Danmark til et bedre land at leve i.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-12-06 08:13

Hvad sjov skulle der være ved den hjemmeside du henviser til??

Skal man nu have ond af dem der skriver hvor lidt de har eller hvad??

Mange er da selv skyld i den situation de er i.

Nej de fleste skal man ikke have ondt af.

Så nu har jeg lagt lidt brænde på bålet.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Tinaj

Dato : 08-12-06 09:44

hawaii7

?? og hvor skulle jeg så have skrevet det var en sjov hjemmeside ?

du har din mening og vi andre har vores , gudskelov for det da

håber da ikke du bliver syg og ryger på røven som mange fra den side har været udsat for