/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Bruseniche
Fra : kirstenRap
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 07-12-06 19:59

vi har købt en skydedør til åbningen i vores bruseniche,desværre er den 5 cm for smal,er der nogen der har et godt råd ? Kan man evt. sætte en ekstra skinne op på væggen den kan sidde på ?

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 07-12-06 22:00

Du kan fx. bruge 2 stk. aluminiumsrør i firkantprofil som afstandsstykker.
Vælg nogel som er lakeret - klarlak eller med farve.
nilsg

Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 07-12-06 22:09

Vil det sige at der skal et stykke i hver side

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 08-12-06 09:33

Ja en i hver side det vil da også blive kønnest i stedet for en bred liste i den ene side og så kan de sættes op med silicone som også lukker revner af for vandindtrængen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 08-12-06 10:53

jeg siger mange tak for hjælpen,det bliver rart at få det gjort

Godkendelse af svar
Fra : kirstenRap

Dato : 09-12-06 13:40

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-06 15:51

Takker og bukker og god fornøjelse
Mvh Sune