/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Øreproblem og stønnen
Fra : ThomasEp
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 07-12-06 16:25

Hejsa.

Jeg har 2 hunde. Den ene er en lille blanding af lidt af hvert og den anden er en schaæfer hvalp på godt et halvt år

Den lille hund har problemer med ørene, når jeg klør hende omkring ørene, lyder det ligesom om at der er vand i hende ører! jeg trykkede lidt på dem her igår, og hun pev! Nogen der ved hvad det er?

ANg. Schæferen, han puster og stønner konstant, selvom jeg ikke har gået tur med ham stønner han stadigvæk helt vildt. Nogen der ved hvad det er?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-06 16:51

dyrlæge !!!!

det er kun dyrlægen der kan stille den rigtige diagnose og det lyder forkert som du beskriver det - så for dine vovsers skyld - afsted med dig

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 07-12-06 18:51

Jeg kan kun tilslutte mig, det her lyder ikke som det skal være. Du må en tur til dyrlægen med begge.

Held og lykke med det,

mvh
qfha

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-06 09:16

Vedr den lille. Giver jeg de andre ret, til dyrlæge med den. Du skal også være klar over, at desto mere du nuller dens øren, desto mere ørevoks kommer der i ørene. Ved nulleri opstår varme i ørene og ved varme kommer der mere ørevoks.

Chæferens stønnen, Schæferen har en meget tæt underuld, prøv og tænk hvordan du ville svede, med sådan en pels på og du ved jo sikkert at hunden kun kan komme af med varme, via tungen.

Det kan være stress, jeg ved ikke hvor meget mental hjernegymnastik du gør med den, men måske sveder den af stress fordi den mangler og få brugt sine sanser.

God jul til jer

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 08-12-06 09:17

Jeg vil lige tilføje. Din Schæfer er lige nu i en homonel udvikling, den er teenager og det kan give nogle mentale forstyrrelser.

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp

Dato : 10-12-06 12:45

Tak for svaret knh15.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 10-12-06 12:52

Glad for at du kunne bruge det. og at den lille har det bedere med ørene