/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Søger side.....
Fra : refi
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 06-12-06 21:41

Jeg besøgte igår en side som var mig vigtig....

Mit problem er at finde den igen.....

Fandt den via google.

Nu kan jeg ikke længere finde den

HJÆLP - det er yderst vigtigt.....

Det drejer sig om denne bog...
Feigenbaum's Echocardiography 6 udgave
ISBN: 0781731984

Fandt en side hvor den var til salg for ca.680 kr - beløbet var i DANSKE KRONER, men jeg mener det var en hollandsk side.....

Det er IKKE noget problem at finde sider der har bogen (de fleste amerikanske)
Det er heller ikke noget problem at finde sider i danske kroner....

Men prisen - det var den eneste side hvor den var så billig (ca. ½ pris og ny)

Glemte desværre at gemme siden og nu kan jeg bare ikke finde den igen.....

HJÆLP mig med at søge.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 21:43

Her er et billede og diverse data om bogen

http://www.cardiotext.com/description/0781731984

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 21:45

Ydermere husker jeg der var 6-7 eksemplarer af bogen på siden,,

Alle til forskellige priser...

Nogle nye - nogle brugt...

Har en ide om at det kunne være på ebay eller amazon, men er ikke sikker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-06 22:00

Har du glemt dit eget tip http://www.kandu.dk/tip15189.aspx

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 06-12-06 22:08

Er det ikke bare at kigge i din Oversigtover de besøgte sider fra i går? Det er da den måde jeg genfinder hvad jeg tidligere har nørklet med, hvis jeg ikke har gemt det i Foretrukne.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 22:14

Nej ans, men jeg har ledt i 6 timer OG DET ER VIGTIGT

Jeg kan ikke se den i oversigten - den gemmer kun første søg - derefter foregår resten jo på googles online søgefelt....

Men kan man finde den i temp internetfiler - der kigger jeg i øjeblikket - spørgsmålet er HVAD jeg skal kigge efter....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 22:16

Prisen jeg fandt var som sagt i Danske kroner, men den pris stod på købeknappen...

Spørgsmålet er om det så kan indgå i en søgning....

Søger jeg på nummer og DKK - finder den intet overhovedet.....

Kommentar
Fra : Jockel

Dato : 06-12-06 22:50

Kan du ikke finde den i oversigten i værktøjslinien, hm. den sletter du måske hver dag

Jockel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-06 23:01

Jeg henviser igen til dit eget "tip"

Citat
refi Vist : 89 gange

Dato : 06-12-06 11:52

--------------------------------------------------------------------------------
25-50% af alle spørgsmål bliver løst ved et simpelt link....

SØG DOG SELV

Det er da så nemt at gå op i googles eller yahoos søgebar og skrive det man ønsker svar på....

OG DET VIRKER

Var der mon nogen der ikke vidste det

Eller er "vi" bare dovne ......

Vær venlig at give 5 ***** for dette formidable tip

Samler sammen til julegaver i 2007 (2006 er købt)

Der tigger du så selv om 5 ***** for at få superpoint.

Men nu hvor du selv er på r.... så er det ok at stille et spørgsmål, som kan findes på Google.

Tror du ikke at andre brugere tidlige brugte tid på at finde et svar, før de stillede spørgsmålet på kandu.

Held og lykke med "din" søgen.

Kommentar
Fra : Jockel

Dato : 06-12-06 23:01
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 23:02

Har jeg lige svaret på.....

Nej den er ikke slettet, men hjælper ikke i dette tilfælde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 23:05

Nej ans......

Og det ses tydeligt af svarene som i de fleste tilfælde er det FØRSTE hit google finder......

Dette her har jeg ledt efter hele dagen og gør stadig...

Gider du ikke at hjælpe - så lad være

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 23:08

jockel....

Ja men desværre til den dobbelte pris....

At det skulle være en hollandsk side er blot noget jeg har i baghovedet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 23:14

Har man nogen som helst mulighed for at se de sider man har besøgt på en bestemt dato....

Hvis ja - hvordan....

Der er ikke slettet noget siden i aftes - heller ikke logfiler e. lign.

Accepteret svar
Fra : fdbm

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-06 23:22

Citat
Har man nogen som helst mulighed for at se de sider man har besøgt på en bestemt dato....

Hvis ja - hvordan....

Der er ikke slettet noget siden i aftes - heller ikke logfiler e. lign.
Ja, jeg forstår stadig ikke hvorfor du ikke mener at kunne finde hvad du har "besøgt" i går i Oversigt. Forklar lige hvorfor du ikke kan det. Jeg får i hvert fald vist alle mine sider, når jeg beder om at få få vist efter "dato" > tirsdag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 23:36

I googles toolbar ligger de sider jeg søger efter (første gang)

Når google lukker op bruger jeg det søgefelt der er på googlesiden - den gemmer IKKE....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 23:41

Ahhhh

Nu ved jeg hvad du mener....

I browserens "vis" kan jeg se de sider jeg besøgte i går..........

Det har jo ikke noget med google at gøre....

Jeg kigger dem lige igennem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 23:42
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-06 00:18

Holder desværre ikke e.c

Men den er fundet.....

fdbm fik mig på sporet.....

Siden kunne ikke findes direkte..

Men går du ind her http://www.alibris.com/search/search.cfm og taster 0781731984

Kommer siden......

Der var en brugt (er der stadig) og en ny der var 2 kr billigere (684 kr) - den er købt, så den er der ikke mere

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 07-12-06 00:19

Tak for svaret fdbm.

Du fik mig på rette vej - handelen er hjemme

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 07-12-06 00:28

Jamen, så tillykke til refi med at 2½ times anstrengelser bar frugt.
Det var da ellers en lidt dyr julegave at anskaffe sig - selv om du sparede en daler i den sidste ende!

Hilsen
/Frank