/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Virus eller løs forbindelse?
Fra : Breunski
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 06-12-06 21:04

Jeg har en Nokia 6260, som pludselig har fået problemer med skærmen.

Pludselig var kunne jeg ikke se noget på skærmen som lyste, men ikke havde noget billede. Den kunne dog godt vise klokkeslet på pauseskærmen.

Jeg har prøvede slutte og tæne, men det hjalp ikke. Da jeg fik en opringning kom skærmen pludselig tilbage.

Jeg havde fået en SMS, hvor jeg kunne få en ny mobil telefon, hvis jeg bare skrev serienummer på mobilen og svarede på beskeden, som var underskrevet Club Nokia.

Jeg har naturligvis ikke gjort dette, da man ikke bare får en gratis mobil. Jeg tænkte derfor på om det kunne være en virus, da problemet med skærmen faldt sammen med beskeden.

Jeg har slettet beskeden, men har stadig problemer med skærmen som for det meste ikke viser noget.

Er det en virus eller blot en løs forbindelse?

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 50 point
Dato : 06-12-06 22:53

Har fået den samme SMS, men det eneste du kan, er at være med i en konkurrence om at vinde en mobil. Har heller ikke haft probs med min nokia efter den SMS.

Det med skærmen siger mig ikke rigtig noget, men ved dog at Nokia ikke er den mest stabile tlf.
Kender en med en 6280 med nogenlunde samme problem. Han fik byttet hans. Den var dog heller ikke mere end en uge gammel.

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 08-12-06 22:18

Tak for svaret CiviC. Jeg har kontaktet forhandleren som vilafhælpe problemet. Regner ikke med at det er en virus, når du ikke havde problemer efter den samme sms