/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Rense skærm
Fra : Daxxa
Vist : 864 gange
10 point
Dato : 06-12-06 19:21

Heej..!

Hva bruger i til at gøre skærmen på en bærbar ren med, altså støj lidt fingre osv..

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 06-12-06 19:29

Jeg bruger briller, - derfor har jeg altid brillerens fra Netto stående ved siden af mig, - det bruger jeg såmænd også til skærmen.
Ammitz

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-12-06 19:32

Er det en fladskærm eller almindelig??

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-12-06 19:38

Ja, støj er lidt svært, med mindre du har en dims til at skrue ned for lyden, - eneste mulighed.

Men støv, snavs og flueskidt kan fjernes med renseservietter beregnet til dette. Aldi havde for nyligt et tilbud på renservietter (100 stk.) til at rense fladskærme med (TV og PC) plast og tastatur til produkterne. Muligvis er der flere tilbage i Aldi? Komputerfirmaer/-forretninger har det nok også. Jeg har prøvet servietterne på vort fjernsyn, og det virkede fint. Tobaksrøg/nikotin er mere hårdnakket, men flere omgange af servietter, så var også nikotinen væk. Gnid endelig meget forsigtig!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-12-06 19:39

Hah

Mente støv :P

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-12-06 19:58

Fornøjelsen var på min side !!!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-12-06 19:59

Fornøjelsen var på min side !!!

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 10 point
Dato : 06-12-06 20:46
Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 06-12-06 21:15

Daxxa Kan man få andet end en fladskærm til en bærbar, har ihvertfald aldrig set en bærbarmed en crt skærm

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-12-06 21:32

HAr da ikk sagt noget om det :S

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-12-06 22:25

Husk at maskinen skal være slukket når du renser, ellers kan du beskadige skærmen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-06 22:39

hvterp, du må være forholdsvis ny i denne branche!
Citat
Daxxa Kan man få andet end en fladskærm til en bærbar, har ihvertfald aldrig set en bærbarmed en crt skærm

For der har været lavet en bærebar (eller nærmere betegnet slæbebar) med crt skærm. Det er godt nok mange år siden, og så var den i sort/hvid.
Vi skal så godt nok tilbage til 70'erne, hvor den blev produceret. Det var den gang, hvor en PC ikke var hver mands eget.

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 07-12-06 09:19

severino . ja er nok på alder med dig ,så havde ingen pc i 70erne (bærbar) jeg fik mig bare et billigt grin , for ikke at sige to. lidt sjov har man jo lov at have, altid sjovest at grine af andre.

Godkendelse af svar
Fra : Daxxa

Dato : 07-12-06 15:39

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-12-06 15:46

Selv tak.