/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har nogen gjort sig ....
Fra : ellebye
Vist : 1052 gange
300 point
Dato : 06-12-06 17:04

Har nogen gjort sig fortjent til nogle point ???

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-06 17:06

Kunne du bruge back-up programmet??

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 06-12-06 17:09

Husk nu det er dine ledige point du bruger

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-12-06 17:52

altid, Ellebye...altid

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 06-12-06 17:55

lille mig ??????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-06 18:05

Næeh, jeg har sådan set nok af dem

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-06 18:45

Juhuuu, søde ellebye ...... sleske sleske....

Eller:

Jeg har gjort mig fortjent til noget trøstende - var garanteret dén, der havde den mindste omsætningi Den Gamle By til Husflidsmarkedet i weekenden - kr. 122,- - a håver, det bli'r bejre den 16. ds.!

MosterMut

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 18:49

Jeg kende flere men kan ikke huske hvad de hedder.
Jeg fortjener ikke point for det er ren afskrift når et spørgsmål skal besvares.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 06-12-06 19:10

Ja, jeg fortjener points fordi jeg er ved at gå ned med flaget på grund af stress på mit arbejde så jeg er sikker på at lidt points vil virke stærkt angstdæmpende og afstressende!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-12-06 19:51

NÆH

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-12-06 20:09

næææ.... Hvis det var ledige point, jeg fik i sækken, så havde jeg skam gerne spundet en historie om min syge moster.....

Men sådan leger Kandu ikke jo ikke...

Vaxen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-12-06 20:34

Ang. Nordsted1

Jeg er ved at undersøge et "købeprogram".

Ellers havde det været lettere, hvis alle havde sagt at de ikke havde brug for flere point.

Jeg går ind for afskaffelse at pointsystemet, hvis det måtte komme på tale.
Det er meget bedre at trække lod blandt de aktive brugere om månedens præmie, i stedet for pointene.
Når måneden er omme, er det jo komplet ligemeget hvor mange point man har.

Ang. de ledige point, kan de jo ligesågodt komme i cirkulation, i stedet for at samle støv.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-12-06 20:52

vaxen, har du en syg moster?

Hils hende fra mig - vi mostre må jo holde sammen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-06 21:13

ellebye... jeg har næsten lige haft en evt. afskaffelse af point i en tråd, hvis du har flere ledige point tilbage, kan du købe tråden http://www.kandu.dk/spg97043.aspx og se at der ikke var den store tilslutning til at få systemet afskaffet.

Kan godt være flere har mange ledige point, men jeg syntes nu nok jeg sagtens kan få dem brugt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-12-06 21:13

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 06-12-06 21:17

Mostermoster: Lidt syg er man vel altid

Og jeg er sikker på, at alle mine mostre godt vil have en at holde sammen med

Vaxen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-12-06 21:35

Citat
Har nogen gjort sig fortjent til nogle point ???

mvh
ellebye

Melder mig som kandidat, savner noget at samle på.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-12-06 21:59

Jeg vil mægtig gerne bede om nogle point...jeg får ikke ret mange julegaver..hvis jeg overhovedet får nogen

Jeg har ingen mor..
Og min far var ikke min far, men min stedfader...hulk!

Jeg har aldrig vundet i skak over min mand

...og så plager min slidgigt mig a h. til for øjeblikket..

Jeg fortjener da en smule opmuntring..ikke sandt?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 22:42

Nu har jeg ventet i 6 timer så alle kunne komme til "tiggerskålen"

Har jeg så gjort mig fortjent

Ellers venter jeg 6 timer mere

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-12-06 22:45

Citat
mangorossa

Kan ikke oversætte // mangorossa, men har det ikke noget med ÅL
at gøre,,,,,eller bare et forsøg på et gendanne EN bestand, der er udryddet
herhjemme, P.gr.a for meget oprensning af Danske HAV / Fjorde.

Men ville lægge en anbefaling til den STORE taske-krabbe, smager
godt, men er i stil med en bussemand.......
Ups...

Sætter lige et kryds, no more spam fra Kandu
I dag.....

Online : 1124

Det må da være en VITS

Spørgsmål : 92472
Tips : 16660
Nyheder : 589472
Indlæg : 4401665
Brugere : 197693

Stand BY your KAT / / LILLE - ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 22:59

Mango - du skal da bare sætte ham skak mat..............så kan du saggtens vinde.
Men her er lige

Vaxen hvis du mangler spørgepoint så kan jeg da spørge for dig.
Opret en tråd og fortæl hvad jeg skal spørge om.

Og vi forstyrrer ikke spørgeren som har travlt med at læse alle fedtemåsene.

Eyvind (som ikke har brug for point lige nu)

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 06-12-06 23:28

Har så ondt af Mango, hvor det dog er synd giv dem til ham/hende. Mv&h. B&S

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 23:32

Næ næ - Mango har fået 5 sole - så er det ikke nødvendigt med point til damemennesket.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-12-06 23:53

hmppff..ec, sol får jeg sgu da nok af..ka da bare rejse til solkysten

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-12-06 00:41

Hænderne op dette er et kandupointrøverri !
Gu'vil jeg ej !
Hvorfor ikk' ?
Du har taget den forkerte ende af jagtgeværet med !

mangorossa pas nu på med al det der arosol

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 01:05

Vaxen - hvor gamle er dine mostre?

Mango har også en syg moster........

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-12-06 08:29

én??? Nææh du jeg har mindst 4 du

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-12-06 09:34

I stedet for en en vittighed eller lign. hvorfor laver du så ikke en konkurrence for hvem der vil ydmyge sig selv mest muligt for nogle point og så giver dem til den vinder?

Der er allerede nogle stykker der er smugstartet alligevel....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-12-06 09:37

pve...hva mener du?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 10:10

pve - ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 10:25

Den største ydmygelse er da at opleve en af de andre tiltuske sig point.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-12-06 10:34

Citat
Den største ydmygelse er da at opleve en af de andre tiltuske sig point.
-

Camillamoster & Mangorossa, jeg ved ikke hvad det er i ikke kan forstå - jeg syntes da det fremgår helt klart

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-12-06 10:55

Må jeg lige spørge,hvad skal vi enlig gøre for at gøre os fortjent
Eller hvad skal vi ikke gøre

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 07-12-06 10:59

Citat
Jeg har aldrig vundet i skak over min mand

Hvis nogen skal have skak-trøstepoint, så melder jeg mig hermed på banen: Ikke nok med, at jeg aldrig har vundet over min mand, men han plejer også INDEN spillet starter, at fortælle mig, hvilken brik han vil bruge til at sætte mig skak mat med

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-12-06 11:34

kissan, når jeg har fået lusket din adresse ud af dig,
så er du ikke alene mere
og så erdu du ikke pointberettiget

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 11:37

pve - hvad er det, der er så ydmygende - er det fordi, du tager det hele bogstaveligt?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 11:45

Fra : kissan Dato : 07-12-06 10:55
citat:
Må jeg lige spørge,hvad skal vi enlig gøre for at gøre os fortjent
Eller hvad skal vi ikke gøre
Citat slut

Det passer ikke helt med profilen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-06 11:49

I gør det ikke let at vælge een som skal have pointene.

Så her en lille opgave:

Det 3. integrale af sin dx dy dz, gående fra 0 til 60 grader.

Den første der kommer med løsningen får pointene.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-06 11:52

ellebye, sæt lige fingrene noget mere miljøvenligt, eller er det et udenlandsk tastatur du bruger,

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 11:54

Jeg kender ikke endgang den 1. interrail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-06 12:11

dw

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-06 12:12

så så e.c trøstekram

du kan lege lidt med her http://www.mat1.dk/WIntegrl.htm så du ikke bliver drillet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-06 12:12

Nå nej - det var det 3

du

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-06 12:17

Hmmmm

Misforstod jeg noget

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 12:21

Tak Nordsted1 .................................det hjalp.

Nå men jeg har ikke brug for point, så lad de andre komme til fadet.

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-12-06 12:27

Trækker lige et klagenr hos natmaden.
Hm,har vi noget at klage over idag
Opgaven,har den noget med Davincy Mysteriet at gøre?????????????????????????????

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-12-06 12:30

Trækker lige et nr mere hos natmaden.
Hvor bor DU

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-12-06 13:54

har i blacket mig?????????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-12-06 15:46

hva faen snarkker du om?...det er ikke retfærdigt det der altså...

Darwin-sy mysteriet....? det så jeg igår..ka sgutte huske alle de der koder og såen altså

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 17:40

Ellebye - du vil bare have os til at droppe ud, én for én......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-06 17:51

Hey piger, jeg tror bare ellebye, vil i snak med os

60 grader, ehm... for lidt til en and, og for meget til mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 17:57

Jeg synes, det skal være retvinklet.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 18:41

Jeg vil gerne ha' lidt koldt vand i til fodbadet. (varmt) 60 gr. er for varmt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-12-06 18:43

Og Elleby skal jo ikke regne med at vi laver alle hans skoleopgaver for sølle 300 point.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 07-12-06 19:17

Æv, jeg fatter ikke en meter...

Er der ikke nogen spørgsmål til os sproglige???

(Ja altså godt nok tuskede jeg mig igennem 3 år på handelsskolen uden der kom nogen og smed mig ud)

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-06 20:09

Jeg må tilstå at jeg ikke selv kan udregne den stillede opgave, men forestll jeg en 4 dimitionel figur, så er alle på rette spor, dvs. at det ikke er muligt at tegne figuren.

Så den første der skrilve "bla. bla." får pointere.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-06 20:12

Jeg må tilstå at jeg ikke selv kan udregne den stillede opgave, men forestll jeg en 4 dimitionel figur, så er alle på rette spor, dvs. at det ikke er muligt at tegne figuren.

Så den første der skrilve "bla. bla." får pointere.

ellebye

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 20:51

ellebye - bla bla har du ret i - du skal have staverammetavlepenge tilbage!

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 300 point
Dato : 07-12-06 21:19

Kissan jeg er da lige her
Min adresse er "bla. bla." det er nemt at finde,
da det ligger lige ved siden af "bla. bla." nr."bla. bla."
og der er kun 10min. gang til S-toget.

Hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-12-06 21:20

Moster..
Du glemte " og .

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-12-06 21:21

"bla. bla."

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 07-12-06 21:29

Tak for svaret natmaden.
Hvorfor jeg vælger "natmaden" er fordi han har skrevet "bla. bla." rigtigt.

Efter jeg har haft en blodprop i hjerne laver jeg mange stavefejl, og kan ikke selv se dem.
Jeg gør dog mig så stor umage som muligt.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 21:34

Undskyld ellebye!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-12-06 22:06

Undskyld mosetr !!! Men . og " , er altså vægtige

øh ! Ellebye, her staver alle som de gør

Velkommen tilbage på kandu

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 22:13

natmaden - hvafforn et "og" synes du, der mangler?

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 07-12-06 22:56

Jeg fandt dit bo Natmad.På Google Earth

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-12-06 23:25

Alså moster! Det var ikke og det var. og "

Ja kissan , jeg er også lige kommet ned fra Google Moon,
og her er vi så sammen.
http://www.fourmilab.ch/cgi-bin/uncgi/Earth?imgsize=800&opt=-z&lat=52.2857&ns=North&lon=348.857&ew=West&alt=18&img=learth.evif

Kommentar
Fra : kissan