/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændring af Brugerprofilnavn
Fra : walter170142
Vist : 409 gange
50 point
Dato : 06-12-06 11:48

Jeg ønsker at ændre mit Brugerprofilnavn, som kommer default op med mit navn og 6 tal til mit navn -(bindestreg) og et nyt navn lystfisker. Hvordan gøres dette?

MVH
Walter-Lystfisker

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-12-06 11:51

Det kan man ikke.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 11:54

Du laver bare en ny profil....

Den gamle KAN IKKE slettes....

PS - det kræver også en anden emailadresse......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-06 11:55

Du kan oprette en ny profil med det navn du ønsker, din nuværende profil kan du ikke ændre på.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-12-06 12:15

Hvis du vil have et andet profilnavn:
Opret en hotmail (og hold den åben)
skift mail på din nuværende profil

Opret en ny profil med den gamle mail.
Nu har du en anden profil med den gamle mail-adresse.

Den gamle profil kan du bare glemme.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 06-12-06 12:23

Super e.c

Selvfølgelig kan man beholde sin "gamle" mailadresse ved først at ændre den i den nuværende profil og så genbruge den gamle adresse i den nye profil.....

Eneste betingelse for kanduprofiler - hver navn sin mailadresse......

Kommentar
Fra : walter170142

Dato : 06-12-06 15:13

Hej,

Jeg tænkte nok, det ikke var noget man blot gjorde uden fix/fax'se rier. Jeg skal prøve et af svarerne, inden jeg lukker for spørgsmålet.

mvh
Walter-Lystfisker

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-12-06 15:35

Jamen - det KAN ikke lade sig gøre at ÆNDRE sit profilnavn som du spurgte om
- heller ikke med fix-faxerier......

Det eneste du kan gøre er, som skrevet, at oprette en NY profil.......

Kommentar
Fra : Walter_Fisker

Dato : 06-12-06 16:17

Jeg har oprettet en ny profil og kandu hævder, at man kan skrive 20 karakter i sin profil, men systemet vil kun acceptere 15 karakter. Derfor er den nye profil Walter_Fisker, selv om jeg gerne ville have Lystfisker i stedet for. Skal den gamle profil så blot stå og svæve ud i den blå luft.
mvh
Walter_Lystfisker

NB. Er der ikke noget forkert i dette, så kan jeg skrive til mig selv og tjene point.

Godkendelse af svar
Fra : walter170142

Dato : 06-12-06 16:33

Tak for svaret refi.

Jeg oprettede en ny profil med min nye e-mail. Den gamle profil fik bare den gamle e-mail (jeg har 2 e-mails i øjeblikket). Kandu hævder at profilnavnet kan indeholde 20 karakter, men systemet accepterer kun 15 karakter. Derfor kan det ikke blive til Lystfisker men kun Fisker. Er der ikke noget forkert ved at den gamle profil stadigvæk er aktiv, for så kan jeg skrive til mig selv og optjene point.

mvh
Walter_Lystfisker