/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Mærkeligt grafikproblem i Word
Fra : hovhow
Vist : 319 gange
200 point
Dato : 06-12-06 00:54

Jeg har pludselig fået det problem, at billeder/grafik i Word dokumenter præsenteres som et "omrids" i stedet for at blive vist rigtigt. Når man resizer (trækker lidt i kanten af billedet) kommer billedet til syne som normalt...lige indtil man scroller ned/op ad siden, så er billedet igen bare et omrids, og så fremdeles - meget irriterende og ret mærkeligt.

Kan nogen genkende dette...? Og hvad er løsningen? Det kan ikke være et driverproblem (eller kan det...?) - da det kun forekommer i Word.

PFT!!!
HovHow

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 06-12-06 13:45

Åbn Word -> Funktioner -> Indstillinger -> fanebladet Vis -> slet flueben ved Pladsholdere til billeder

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 07-12-06 08:53

---> hcma
det var desværre ikke det der var problemet (vidste jeg godt) - miseren ligger et helt andet sted - Microsoft har beskrevet det i denne artikel: http://support.microsoft.com/kb/285987

M.v.h.
HovHow

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 07-12-06 08:55

Microsoft har beskrevet problemet i denne artikel: http://support.microsoft.com/kb/285987