/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Valg af OS under opstart
Fra : kaptajnkaber
Vist : 575 gange
300 point
Dato : 05-12-06 21:30

Hej!

Jeg har for nylig installeret Win XP Pro hos en bekendt med lovlig CD og hele molevitten. Tidligere havde denne Win XP Home, og på trods af, at jeg slettede alle partitioner og lavede en ny + formaterede hele harddisken, siger den under opstart, at XP Home stadig ligger der.

Hver gang computeren startes kommer der en menu, hvor man så skal vælge Pro eller Home (Home virker ikke, da den jo er slettet)

Er det muligt at fjerne Home fra denne menu, så der startes direkte i Pro? Som det er nu, er der en timer på 30 sekunder. Hvis denne på en fiks måde kan sættes ned til fx 1 sek er dette også en acceptabel løsning.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Vh KK

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 310 point
Dato : 05-12-06 21:36

Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-start og genoprettelse, der kan du sætte helt ned til o

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-12-06 21:36

Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-start og genoprettelse, der kan du sætte helt ned til o

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 05-12-06 21:47

Tak for svaret peet49. Var præcis hvad jeg søgte. Slog bare selve menuen fra, så nu starter den som ønsket.

Hav en god aften!

Vh KK

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-12-06 21:49

Selv tak og i lige måde.