/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Driver til formateret bærbar
Fra : Pytten1510
Vist : 2231 gange
100 point
Dato : 05-12-06 20:39

Hej

Jeg har en bærbar Fujitsu Siemens Amilo M7400. Denne er lige blevet formateret. Nu er problemet med en driver opstået. Under Enhedshåndtering "efterlyser" den Ethernet-controller, skærmkort samt skærmkort (VGA-kompatibel)

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde disse drivere....Alle andre har jeh fundet inde på Fujitsu's hjemmeside med downloads....

Pytten

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-12-06 21:04

Mon ikke den skulle være herinde hos dem
http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-12-06 21:05
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-12-06 21:06
Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-06 21:27

Og hvis det ikke hjælper så kan du hente dette program og se hvilket motherboard du har.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 05-12-06 21:35

Det er der jeg har været inde og lede...uden held...eller også er jeg ikke sikker på, helt præcist, hvad det er jeg skal hente....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-06 02:41

Prøv at hente og instalere programmet som e.c foreslår, åben Everest klik på + ud for Grafikkort og klik på de forskellige enheder, på min er der muligheder under Windows video og GPU ovre i højre vindue står der nederst adressen: Hentning af driver, hvor du kan dobbelt klikke og komme direkte ind på siden hvor du kan hente opdaterede drivere, det samme gør du med + ud for Netværk

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-12-06 19:14

Jo, det lyder nu meget godt, men jeg kan ikke komme på nettet fra den computer.....hvad gør jeg så...?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-12-06 20:11

Så er jeg et skridt nærmere...må lige arbejde lidt videre på sagen...

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 09-12-06 00:21

Har stadig et enkelt problem og kan ikke få den bærbare på nette...den efterlyser stadig ethernetcontroller...og den kan jeg åbenbart ikke finde...

Jeg har afprøvet jeres foreslag om det fine program, som kan give mig alle oplysningerne om com...men men...jeg har stadig problemer....er kommet frem til at motherboardet vist nok hedder noget i retning af : Montarao.86c.0018.D

Kan nogen hjælpe mig videre... )

Pytten

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 09-12-06 02:03

Tak for svaret e.c. og for indsatsen fra alle andre....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-12-06 11:10

Jammen Pytten1510 - du behøver ikke at afslutte før det virker..........men vi er her ikke hele tiden.

Jeg har fundet noget her:
http://www.treiberupdate.de/treiber-download/download-46723-treiber-Fujitsu_Siemens-FujitsuSiemensAMILOM7400(WLAN-IntelPROWirelessLAN2200BGNetwork).html

lidt nede af siden
Treiber AMILO M 7400 (WLAN - Intel PRO Wireless LAN 2200BG Network) Download ...

Men det er til den trådløse forbindelse som du også har på din comp.