/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjæp med forsvundne emails
Fra : HenrikBo
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 05-12-06 18:02

I et anfald af oprydning slettede jeg min officepakke 2000, og fjernede alle genoprettelsespunkter, for ar få plads. Men uvidende som jer åbentbart er så var Outlook også væk og alle mine emails.
Og da jeg installede Outlook igen, ja så fandt den ikke de gamle emails. Kan jeg finde dem på computeren et eller andet sted alligevel ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-12-06 18:09

Når du har skrevet på disken igen, er det meget tvivlsomt, at du kan finde dem igen.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 05-12-06 18:11

Prøv at søg dem *.pst

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 50 point
Dato : 05-12-06 22:25

Hvis pst filen er blevet slettet, så kan du prøve at gendanne den, f,eks med dette program http://www.snapfiles.com/get/restoration.html Det pakkersig ud til C:\restoration. Skriv .pst. i søgefeltet, med begge punktummer.

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 27-01-07 00:10

Tak for svaret stl_s.