/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogen der kan stikke dén?!
Fra : creamygirl
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 05-12-06 17:25

Blev lige udfordret i denne jule quiz:

http://www.berlingske.dk/viden/artikel:aid=832758/?&challengeaccept=6B4381D7D77269BAC125723B001BD028

resultatet er sørgeligt

Citat
JuleQuizDu fik 3 point! Konklusion: Det er tanken der tæller ...
Du hænger dig ikke i ligegyldige detaljer omkring julen, men fokuserer på det væsentlige (nemlig gaverne).

Mine 3 rigtige:

1. Hvor mange juletræer produceres der årligt i Danmark?

2. Hvad er danskernes foretrukne juletræ?

3. Hvor mange nåle er der på en 2 meter høj nordmannsgran?

Satsede ellers på, at der bliver slæbt 900.000 smådyr ind med et juletræ. Det gør der IKKE

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-12-06 17:27

Og inden en eller anden smart ass skulle fristes til at spørge - så NEJ, jeg har ikke talt nålene på en nordmannsgran.. Det var et vildt gæt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-06 17:36

Citat
Du fik 5 point! Konklusion: Flot gættet ...
Du svarede rigtigt på over halvdelen af spørgsmålene. Du har godt med pynt i toppen - eller held i sprøjten.

Pynt i toppen så var det ikke helt forgæves at jeg farvede håret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-06 17:46

Pynt i toppen og held i sprøjten... Sig mig, har tante Berlinger vildt vovet fornyet sit sprog. De er nok julefjollede derinde i Pilestræde LOOL

Tjaeee - Jeg er såmænd ikke "klogere" end du Creamy........ hvad jul angår hi hi. Fik ligeledes 3 prangende svar rigtigt. Men det er vel osse imponerende for et Jehovas vidne.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-06 17:47

2 point

Creamy din mail ligger åben på Berlinske gennem dit link!
Og du fik også kun 2 point ! Det står der altså

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-12-06 18:08

LOOOOOOL

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 05-12-06 20:08

AHA 4 poæng i første forsøg... så er man jo nærmest fanatiker i dette forum...

(selv om jeg kan se creamy har oppet sig i næste forsøg)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 05-12-06 20:09

Citat
Du fik 6 point! Konklusion: Flot gættet ...
Du svarede rigtigt på over halvdelen af spørgsmålene. Du har godt med pynt i toppen - eller held i sprøjten.

Jeg er frygtelig juleklog altså

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-12-06 20:47

Nååe pyttemus er da oppe på 8, lige som jeg i 3. forsøg.

Selv og der er sne på toppen,
kan der godt være ild i pejsen.
Hilsen oldemor

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-06 01:55

6 point og det var rent gætteri, faktisk vidste jeg intet om de stillede spørgsmål, vidste dog at Laura ikke var med i Højt fra træets grønne top, gættede forkert på hvad en juletræs dyrker fik pr. træ, ramte også ved siden af, med hvor mange nåle der er på et træ murerværktøjet kendte jeg godt, men havde ingen ide om øgenavnet

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 06-12-06 02:47

Tak for svaret Nordsted. Vi har kun det fun (og farve til håret) vi selv blander

Jeg selv er åbenbart klogest om natten..

Citat
Du fik 9 point! Konklusion: Sådan!
Rigtig flot! Paratviden kan også kaldes for juletræspynt. Tankevækkende ...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-12-06 03:49

Øv

2 dage mere, og jeg havde været oppe på 15 rigtige

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-06 09:09

Fun vi selv blander, jeg troede det hed, - vi har kun det skæg vi sidder på -