/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Julegavehjælp....:-)
Fra : ConniePige
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 05-12-06 17:17

Nu sidder jeg og mangler den absolutte sidste julegave for i år...ved osse hvad og til hvem, meeen så holder min viden osse HELT op

Jeg har en søn på 16 år, der ski i mine øjne er ved at blive lidt langhåret på begge kinder

Derfor skal han have sin første barbermaskine til jul.... MEN jeg vil ikke ofre en bondegård på den, da jeg slet ikke ved om det er noget han vil bruge overhovedet. altså en god begyndermaskine til fornuftige penge.

Jeg ved osse godt at prisen ofte hænger sammen med kvaliteten på sådanne produkter....

Jeg er personligt kun nået til ladyshaverne...så jeg håber der er vakse hankøn derude som vil øse lidt af deres viden...eller andre mødre for den sags skyld.....

Kommentar
Fra : den_bedste30

Dato : 05-12-06 17:19

skal det være en maskine

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 05-12-06 17:22

ja helst...tror ikke han kan styre en skraber....joooo men tror ikke han er særlig køn bagefter...

Connie

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-12-06 17:31

Her er lidt at kigge på.
http://dk.kelkoo.com/b/a/c_147401_barbermaskiner.html
Jeg bruger selv en 3 skærs Philips som er 10 år gammel

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 60 point
Dato : 05-12-06 17:37

Hejsa
Her er lidt at kikke på-har selv haft den billige Braun til 499,- ganske udmærket maskine.
Men som du selv siger kvalitet og pris hænger i den grad sammen, så naturligvis fås der maskiner der er væsentlig bedre.
Men holder du dig til Braun eller Phillips går du aldrig helt galt i byen.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-12-06 17:37
Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-06 19:40

Du får muligvis et andet problem.....

De fleste der bruger Braun kan ikke bruge Philips og omvendt.....

De to maskiner skærer jo på hver sin måde....

Braun med zik-zak bevægelser og Philips med roterende....

Hvis han ikke tidligere har brugt en maskine er det jo svært at vide hvilken der er hans "type"

Så måske du skulle "fiske" lidt hvad han er til ....

PS :

De fleste "mærkemaskiner" kan byttes også selv om de er brugt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-06 19:43

Skulle måske lige sige at det udarter sig ved at man får "irriteret" eller "rød" hud

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 04-01-07 17:47

Tak for svaret dabj.