/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
surrings bånd
Fra : donnydk
Vist : 632 gange
50 point
Dato : 05-12-06 15:35

er der nole der ved hvor man kan købe nogle surrings bånd til en surringsskinne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-12-06 17:15

Hvis det er bagageholderbånd til at stramme så
Biltema
harald Nyborg

Accepteret svar
Fra : KAAaC

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-06 23:27

har du fået svar, ellers må du gerne uddybe dit spørgsmål, så vi har en mulighed for at vide hvad du mener, ellers har e.c givet dig svaret, ellers prøv at kigge her, hvis det skal være lidt kraftiger. http://www.special-butikken.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=5160
Venligst KAAaC.

Godkendelse af svar
Fra : donnydk

Dato : 12-01-07 21:06

Tak for svaret KAAaC.