/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Find sang
Fra : 1HolM1
Vist : 6537 gange
150 point
Dato : 05-12-06 12:11

Jeg hørte for nogen tid siden en sang der blev spillet på radioen. Da jeg hørte sangen var det lidt besværligt at tyde, hvad der blev sunget, men jeg nåede heldigvis at opsnappe lidt. Noget i stil med:
"You can hear the people as they walk away"...
Kan ikke huske om det var i omkvædet eller ej.

Det ville selvfølgelig være meget lettere, hvis jeg kunne huske datoen og hvilken radio den blev spillet på, men det kan jeg desværre ikke. Jeg kan dog fortælle det er en popsang sunget af en mandlig artist (Muligvis en sang fra 90'erne, da jeg synes jeg før har hørt den, men er slet ikke sikker. Den er i hvert fald ikke old gammel, så meget kan jeg da sige.)

Håber på hjælp. Tak

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-12-06 12:54

"Doo Be Doo" med Freshlyground. CD'en hedder "Nomvula" og er til 6 stjerner ud af 5.... Det er en kvinde, Zolani Mahola, der synger.

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 05-12-06 13:11

Det er desværre ikke den.

- Er 99% sikker på det er en mand som synger.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-12-06 13:15

- det var en skam - men den er go...

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 05-12-06 16:15

Kan du ikke lige nynne lidt.
Synes slet ikke jeg kan finde noget på nettet der ligner

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 05-12-06 16:37

Ville gerne, hvis jeg kunne, men kan ik huske melodien. Kan bare huske jeg synes sangen lød s**** god og så nåede jeg kun lige at få printet overnævnte tekst ind på hjernen. Men som sagt, det var lidt svært at tyde præcis, hvad der blev sunget, så det kan sagtens være der er en lille fejl i, hvad jeg tror jeg hørte.
"You can hear the people as they walk away"
"You can't hear the people as they walk away" ?
"You can hear the people as they walked away" ?
"You can hear the people as they talk away" ?
o.lign........

Accepteret svar
Fra : jeko80

Modtaget 150 point
Dato : 08-12-06 00:51

Det kunne måske være Gangway's Mountain Song...

Omkvæd:
In a restaurant
on a mountain green
they will smile when you order
but they'll make you pay
as you raise yourself
up on feeble legs
[B]You can hear how they giggle
as they walk away
[/B]

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-12-06 12:43

Fantastisk

Det var lige præcis den jeg tænkte på. Jeg takker mange gange for svaret jeko80. :)

Go' Jul

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 20-10-08 19:29

Hey, Er der nogle der kan hjælpe mig med denne her sang? sangen går fra 0 sek til 3.43
http://www.youtube.com/watch?v=JRoIk4cIGlI&feature=related

Hvis det er mere end 1 sang som nogle har sagt til mig, så skriv venligst den/de sang(e) som det er
Tak

//Chris

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 20-10-08 23:40

Gruppen: Mindless Self Indulgence
Sang: Straight To Video
http://www.youtube.com/watch?v=dM6elRs7F5k

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 21-10-08 07:17

Tak pravatedk.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-10-08 13:27

Tak er kun et fattigt ord.....

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 21-10-08 13:51

Fattigt ?

//Chris

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 21-10-08 23:35

Ups, jeg troede det var dit spørgsmål oprindeligt. Normalt får man point for sine svar, det er den måde Kandu holder sig gående. Men jeg kan godt se du ikke kan give mig point når det ikke var dit spørgsmål.