/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Kunne ikke lade være
Fra : disken
Vist : 758 gange
11 point
Dato : 05-12-06 05:26

Et / en person spørger_______
hvor kan man LÅNE penge.
Havde jeg kendt personen,,,ingen problemer
Men
????
At samme person vil ofre helbred og andet, for sølle MAMMON
er simpelthen uden for min rækkevdde/ skulle lige til at skrive
noget med intillegens,,,,, men kan sgu ikke lige stave til skidtet...

______________
HVAD I ALVERDEN FÅR ET MENNESKE SÅ LANGT UD.
Jeg ville gøre der for min KAT, men ikke for andre...???

Håber ikke der kommer et hurtigt svar, TIL MIG _ ALTSÅ

Vil ikke undskylde mig for noget, der er en selvfølge.....
andre steder...

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 05-12-06 12:40

Man låner sgu ikke penge ud til vildt fremmede mennesker

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 11 point
Dato : 06-12-06 04:26

Lån penge ud til venner, og de er snart vildt fremmede mennesker

Tror at det var Storm P. der sagde.

Lån din ven en billigbog,
får du den tilbage uden at spørge,
så er han til at stole på !

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 06-12-06 19:43

taunusanden // GODT ORD IGEN -MED det han oplyser, tvivler jeg STÆRKT på
oprigtigtheden i det han spørger OM.
Jeg har SG_ mange penge ude at ''lufte'', noget kommer tilbage,,,,,
ikke med renter, men med et GODT ORD, og det kan til tider -mere værd

Natmaden------

Ved ikke hvor jeg har den fra, MEN har spurgt herinde, men ikke den samme, som
nedenstående

'' Hvad skal man med fjender'' når man har venner og Familie...

Tror det er noget i samme hen/ RETNING......
Har efterlyst / ordsproget herinde, og mener ENDDA, det var dig der svarede på det
Kunne ikke få mig til at til at låne penge ud, med det der bliver oplyst, og DET ER nada.

Siger/ skriver bare, skal da gerne henvise til en/ flere PERSONer,
fra Aalborg.
Men den er SG_ så giftig, at den beholder jeg for mig selv,
Den kan komme til at koste HELBREDET, på andre end ham selv, men han oplyser JO INTET.

KEINE MOONIER fra mig af.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-12-06 19:46

UPS det var sg_ AJ
Sorry
Fik lige læst, hvad jeg skrev

Kommentar
Fra : natmaden