/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
elg eller rensdyrgevir
Fra : hovsada
Vist : 808 gange
500 point
Dato : 05-12-06 00:41

nogen der har , vil af med eller sælge--eller kender til nogen ?

men det haster lidt- skal bruges til en speciel gave til speciel person !

( jeg er ikke formuende !)

venter spændt !

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-12-06 03:28

Hvad vl du give.........................

Det kan normalt hentes i S/ N gratis_NÅR DYRET HAR SMIDT SKIFTET.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 05-12-06 09:17

jeg må jo lige se det først- har du noget til salg eller bare nysgerrig ?- og hvor bor du i så fald ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-06 09:12

Jeg har en opsats liggende.

Hvad vil du give?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-06 09:14

Den er nok lidt smådyr at sende - kassen bliver rimelig stor, hvis den skal postforsendes.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-06 09:17

Øhh bøh, det er nu nok et rådyr.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 06-12-06 09:20

Du skriver ikke om det er elg eller rensdyr ?
hvor bor du ?
kan du sende et billede ?
ved ikke hvad prisen er , den må du sætte- håber måske på flere tilbud !
den må gerne være delt- faktisk har jeg kun brug for een, hvis den er hel og pæn !

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 06-12-06 09:21

rådyr dur ikke - sorry !