/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
valg af forsikring
Fra : bullerFlip
Vist : 545 gange
40 point
Dato : 04-12-06 23:08

Hej. Jeg skriver på vegne af min søn. Han har lige købt en polo 1,4 16V 100hk, en årgang 97.den har kørt 134000. Jeg vil gerne om der er nogen der kan fortælle mig hvor det er billigst at få den forsikre, med ansvar og kasko. Min søn er 18 år og bor i Skanderborg. Han har fået kørekort i maj i år.

mvh bullerFlip

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 04-12-06 23:54

Jeg vil anbefale thisted forsikring

www.thistedforsikring.dk

har en bekendt der har brugt dem siden han startede med bil for ca 4 år siden. desuden dækket 3 indbrud uden problemer. Skifter selv til dem, pga utilfredshed med mit nuværende selvskab, og så er de billigere (Også for nybegyndere!)

God fornøjelse og tillykke til sønnen med vognen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-06 00:00

Noget af det billigste med hans alder, bopæl og nystartet status, er fair forsikring med en capris på 14000 om året og selvrisiko på 7800.

Jeg tror ikke det fås billigere, min svigersøn gav 10000 om året bare i ansvarsforsikring på en Polo der var ældre end den du nævner

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-06 00:02

Jeg bruger forresten Thisted forsikring som nævnes, men de er svære at komme ind hos, og vil som regel kun forsikre biler, såfremt man flytter sine øvrige forsikringer over til dem.

mvh dova

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 05-12-06 00:30

Enig, man bør samle sine forsikringer i samme selvskab.
Det giver som regel altid også en bedre pris.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-12-06 03:53

GF forsikring,,,,,,,kører DU pænt = PENGE IGEN......

Men om de tager nye = kan du kun få at vide PR TLF.

Og husk at køre pænt ELLERS INGEN MEDLEMSKAB,
DE smider dig ud.....
Da det hele går ud på at dele, har LIV og andet hos dem,,,,,,,
MEGET BILLIGT,,,,
Vil ikke til at sige,,,,,,hvad min KAT arver, men det er ikke SMÅPENGE
og den skal ikke bede om MAD mere Hæ--------

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 40 point
Dato : 05-12-06 06:36

Prøv selv at finde dit kommende selskab her:
http://www.forsikringsluppen.dk/
http://www.forsikringsoplysningen.dk/Ungforsikring.aspx

Held og lykke med din søns bil og fremtid som bilejer/bilist!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : bullerFlip

Dato : 05-12-06 16:10

Tak for svaret pallenoc.