/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer
Fra : clou
Vist : 518 gange
200 point
Dato : 04-12-06 22:46

HJÆLP!

Så har jeg virkelig STORT behov for Jeres gode hjælp igen!

Indimellem har jeg et problem med, at jeg ikke kan aktivere Start-knappen men derimod godt kan bruge Ikonerne på Skrivebordet. Deriblandt kan jeg også kun lukke for "skidtet" på den "hårde" måde.

Har også et problem med at der indimellem kommer en blå skærm med noget hvid tekst (kan desværre ikke nå at se hvad der står), derefter genstarter pc'en igen.

Jeg kører med TDC's Sikkerhedspakke

Windows XP Home Edition med alle opdateringer

Ad-Aware, som ofte kører scanning

Har 512 mb Ram - 1,5 GHZ og en hukommelse på 40 GB med 74% ledig kapacitet - Det er enb bærbar Fujitzu Siemens

Håber ikke det er en formattering, for det kan jeg desværre ikke "hitte ud a'" - har prøvet at gendanne uden held.

Clou

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 210 point
Dato : 04-12-06 22:55

Den blå skærm har jeg selv oplevet på to af mine maskiner. I begge tilfælde var det problemer med varme.
Den bærebare kunne cirkulere frisk luft nok.
Den stationære var det (dybøl mølle der malede ad h..... til) ventilatoren der strejkede.
Her hjalp henholdsvis en rensning og en udskiftning af (vind) møllen.

Men din knaps manglende evne til at lystre kan jeg ikke komme på noget brugbart omkring.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-06 08:56

prøv at køre det her fix

http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 09-02-07 19:21

Tak for svaret severino. Du får pointene for dit svar, da det hjalp på min stationære computer, som "pludselig" fik samme sygdom.

Den bærbare opfører sig helt "ordentlig" pt. - hvad det angår!

Clou