/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Forsikring til bærbar
Fra : Puch_MaxiK
Vist : 429 gange
60 point
Dato : 04-12-06 18:06

Hej

Jeg købte en bærbar for ca. 3 måneder siden, uden forsikring. Det har jeg nu fortrudt, og vil gerne have en forsikring. Jeg kan bare ikke finde nogle steder hvor man kan forsikre en gammel computer. Jeg har en dell. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen Kristian

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 04-12-06 18:10

ja havde samme problem du ringer til forhandlern og får de verse koder og for den forsikret hos dit forsikringsselvskab

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-12-06 07:16

Det er spild af penge at tegne ekstra forsikring på en computer.
Den er dækket af din almindelige indboforsikring.
Der er jo også garanti på den.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 05-12-06 19:58

Ja, der er reklamationsret på den hvis det er det du mener, men den dækker jo ikke, hvis computeren får stød og dermed går i stykker, eller hvis det på andre måder er min egen skyld at den går i stykker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-06 20:24

Det gør forsikringen heller ikke - spild af penge

Eller også betaler du så meget at du næsten kan købe en ny komputer

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 05-12-06 23:12

Forsikring hjælper har selv til min bærbar, hvis du kommer til at spilde vand over den, taber den osv. det dækker forsikringen, og nej det behøver ikk være ret dyrt. Kan ikk lige helt huske hvor meget min koster men det er ik så galt igen

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 06-12-06 14:12

Prisen ville være 1000kr for 3 år, så det er billigt, og den dækker meget. Men er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en forsikring, som jeg kan få på min ca. 3 måneder gamle bærbar?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-06 14:34

der hvor du har købt den vil de sikkert med glæde tegne en forsikring til dig

Kommentar
Fra : Puch_MaxiK

Dato : 06-12-06 16:13

Det er hos dell, og der er forsikringerne meget dyre. Over dobbelt så dyr som på edbforsikring

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-06 21:04

Det er den eneste måde du kan få forsikret på når den er "brugt"