/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Ny gruppe: Lokalhistorie?
Fra : jkrjk2
Vist : 422 gange
1 point
Dato : 05-01-03 17:25

Hejsa!
Nogle af de spørgsmål, der bliver stillet i slægtsforskning, ville også (bedre?) høre hjemme i en gruppe for "lokalhistorie".

Denne gruppe du ser på nu, er også en newsgruppe ude på nettet (hvor der er 50 gange flere indlæg end her på Kandu). Den hedder:
News:dk.videnskab.historie.genealogi

Der eksiterer en tilsvarende om lokalhistorie som newsgruppe:
News:dk.videnskab.historie.lokalhistorie

Er det en god idé at foreslå Kandu at lokalhistorie også oprettes her?

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-01-03 17:30

Det tror jeg
hilsen
rfou

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 11 point
Dato : 05-01-03 17:33

"Lokalhistorie" findes allerede på kandu: http://www.kandu.dk/dk/emne/20508

Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 05-01-03 17:44

Jeg har ellers søgt om jeg kunne finde emnet - uden held.
Tak Rellom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 17:48

Du kan finde gruppen under Interesser >> Familie & Relationer.