/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Rødvin
Fra : delfin
Vist : 543 gange
300 point
Dato : 04-12-06 08:58

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan købe en dansk produceret rødvin enten i Horsens eller i Århus.
Jeg har prøvet Chas E. Vinhandel i Århus.
Hilsen Maibritt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-06 09:17

det kunne jo være en løsnig at skrive eller ringe til Foreningen af Danske vinavlere på telefon 70 23 05 70
Deres hjemmesiden er her: http://www.vinavl.dk/kontakt.htm

muligheden for at de kan henvise - eller måske sørge for at sende til dig er da til stedet tror jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-06 14:08
Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 04-12-06 21:48

Jeg ved godt, at du siger Horsens eller Århus, men på www.vincenter.dk kan du købe dansk vin on-line