/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Offentliggøre hjemmeside?
Fra : Reichstein
Vist : 777 gange
35 point
Dato : 04-12-06 08:14

Når jeg nu har lavet en hjemmeside, hvordan gør jeg det så muligt, at finde den via en søgning i f.eks. Gøøgle, Yahoo m.fl.?

Hilsen

Reichstein

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 04-12-06 08:33
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 04-12-06 08:38

Ja der er mange muligheder, men det mest vigtige er at få lavet nogle "METATAGS" på din hjemmeside så søgemskinen kan "finde" den blandt alle de andre.
Der skrevet TYKKE bøger om søgemaskineoptimering, så lige at komme med en forklaring der får din side ind på en top 10 placering er svært.

Jo mere konkret og præcis du kan lave dine metatags ift din hjemmsides indhold, jo bedre

Studér evt. denne hjemmeside lidt, så har du svar på mange af disse problematikker ift metatags.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 04-12-06 08:39

Ja undskyld jeg glemte linket
www.metamaten.dk

/Palle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-12-06 08:41

En anden go' ting er at sørge for, at den er forsynet med det rette meta markører:

http://www.metamaten.dk/

Hos google kan man tilmelde sin side: http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

..men mange andre søgemaskiner benytter sig af oplysningerne i dine <meta>'er

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 45 point
Dato : 04-12-06 08:49

Nå, der var nogen som var mere vågne end jeg

...men her er en side, hvor de ved ALT om dine 'problemer': http://www.joyzone.dk/sw159.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-06 08:54
Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-12-06 10:42

Jeg takker for indlægene. Nu har jeg prøvet, at tilføje metadata til min side.

Et sidste spørgsmål, - hvor lang tid går der så, inden man kan søge på sited i Google?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 04-12-06 11:46

Ja jeg mener at GOOGLE har en "ekspedetionstid" fra du har tilmeldt dig til du er reg. på >48 dage.

/Palle

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 04-12-06 12:01

Tak for svaret molokyle.