/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus i systemgendannelsesfiler.. :-(
Fra : DannyHH
Vist : 573 gange
20 point
Dato : 05-01-03 15:49

Jeg har lige fået en PE_HANTANER.A vira, som har lagt sig i Win ME's .CPY-filer.
Da mit PC-Cillin ikke var i stand til at fjerne virusen, så brugte jeg Norton Utilities Wipeinfo, og slettede min _RESTORE mappe... Det fik så bare det udfanld, at jeg overhoved ikke kan lokaliserer _RESTORE mappen, med den ligger der stadig, samt at PC-Cillin stadig siger at der er vira i det dir.

Så hvis der er nogen som har en løsning på mit problem, så ville jeg blive MEGET glad hvis I vil dele løsningen med mig!!

P.S. Hader Vira og vil meget gerne få dem slettet helt fra systemet, da de tit får ens comp til at ligne en CELERON med WSPA og på E..

Accepteret svar
Fra : fusses

Modtaget 30 point
Dato : 05-01-03 16:02

Hej DannyHH

Tjek www.grisoft.com

De har et antivira program kaldet AVG dette er et gratis program hvor man opgiver en mailadresse hvor på man får kodeordet.

Dette program opdateres og er fint og har taget alt hos mig!

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 05-01-03 16:03

PS: De sender ikke junk på det opgivet mail adresse!!

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-01-03 17:23

PC-Cillin er noget af det bedste antivirusprogram du overhovedet kan få. Koster selvfølgelig lidt skillinger. Hvorfor opdaterer du ikke din PC-cillin og din windows, så får du ikke sådan noget l----?? Har du haft opdateret og har pc-cillin lagt den i karantæne eller hvad er der sket? I karantæne er den kapslet så godt ind at der intet kan ske, samtidig med at du stadig kan bruge filen. Er den ikke i karantæne ja så har du vel glemt at opdatere eller ikke betalt for et år mere. Bruger du Norton ville den gøre eksakt det samme som pc-cillin. Jeg har brugt PC-Cillin i flere år og har aldrig (siger aldrig) fået en virus. Man må også godt tænke lidt selv.

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-01-03 17:27
Kommentar
Fra : als

Dato : 05-01-03 17:30

Søg efter og find alle filer som lyder PE_HANTANER.A. og delete dem
Kør PC-Cillins onlinescanner og delete hvis der kommer noget utøj op i scanneren
Her er onlinescanneren
http://www.housecall.antivirus.com

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 06-01-03 22:17

Jeg tilslutter mig fusses kommentar. AVG er et supergodt antivirus-program.

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-01-03 08:05

Ja, men det gør du. Sandheden er ikke altid populær. Ha' en fortsat god dag!

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-01-03 08:06

Undskyld! jeg overså at bassenborg slet ikke er spørgsmålstilleren.

Godkendelse af svar
Fra : DannyHH

Dato : 07-01-03 18:25

Tak for svaret fusses.
Jeg fik dog deleted dem på egen hånd.. Men mange for for det kvalificerede svar/problemløsning.