/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Novelle sider?
Fra : ThaCovenant
Vist : 1278 gange
50 point
Dato : 03-12-06 23:32

Hej alle! Jeg er lige begyndt at skrive forskellige noveller..tænkte på om der er nogen der kender en novelle side hvor man kan oploade sine historier?

Her er et link til min første novelle, hvis nogen skulle have lyst =)

http://www.mirania.hobbysider.dk/

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 03-12-06 23:42

http://www.fyldepennen.dk/
En Fyldepensprofil kan du få ved at oprette dig online. Med den kan du debattere, spille, chatte og ellers bruge sidens funktioner.

Hvis du vil have en forfatterprofil skal du skrive en mail til redaktionen, hvor du vedhæfter din første publicering og i mailen skrive en lille beskrivelse af dig selv. Du kan også vælge at lægge billede ved.

Men ellers søg i google med ordene opload af novelle
Desuden kan du da også prøve at indsende til diverse ugeblade.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ThaCovenant

Dato : 03-12-06 23:45

tusind Tak for svaret pallebhansen =)