/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Udskrivning af kandu sider
Fra : BjornJ
Vist : 634 gange
50 point
Dato : 03-12-06 19:01

Hvordan skal jeg indstille min printer for at hele teksten med ved udskrivning af sider fra kandu?

Jeg har prøvet meget forskelligt, b.la. at stille den på "Tilpasset", men det hjælper ikke!
De yderste ord til højre forsvinder.
Det til venstre kan jeg godt undværer.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 60 point
Dato : 03-12-06 19:50

Jeg har lige forsøgt mig med sideopsætningen - med mindre margen, uden at få det hele med...

Til gengæld er det hele dig, hvis jeg vælger at lægge siden ned (den står automatisk til 'stående')

...det kræver se'fø'li' mere papir...

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-12-06 19:56

Det er den eneste måde det kan lade sig gøre som annvibeke beskriver. Det er fordi kandu har lavet siden bredere end papiret er i virkeligheden og den indstilling kan man jo ikke lave om.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-12-06 20:06

Jeg mener at jeg ved andre udskrivninger har kunnet få det hele med ved at stille på "Tilpasset"
Hvis kandu ikke kan det, er det da en mangel. Nogle af svarene vil jeg gerne gemme.
Jeg lader spørgsmålet stå, det kan være at der dukker en op som har en metode.
Ellers må jeg prøve med "Liggende"

Bjørn

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 03-12-06 20:13

...endelig har du jo osse muligheden at kopiere og lægge over i word

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-06 22:15

Brug Firefox som internet browser: http://www.mozilla-europe.org/da/products/firefox/ så får du det hele med

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-12-06 22:52

Til annvibeke

Det prøver jeg

Til o.v.n.
Endelig er det lykkedes mig at få "Mozilla" ud igen. Jeg hentede den i forbindelse med at jeg
skulle lave en hjemmside.
Hjemmesiden fik jeg aldrig til at virke, men "Mozilla" blandede sig alle mine andre programmer, så den skal jeg ikke have ind før jeg kan styre den.

Bjørn

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-12-06 22:53

Til annvibeke

Det prøver jeg

Til o.v.n.
Endelig er det lykkedes mig at få "Mozilla" ud igen. Jeg hentede den i forbindelse med at jeg
skulle lave en hjemmside.
Hjemmesiden fik jeg aldrig til at virke, men "Mozilla" blandede sig alle mine andre programmer, så den skal jeg ikke have ind før jeg kan styre den.

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-06 23:00

Firefox er kun browseren af hele Mozilla instalationen, der er ikke nogen problemer med at styre den, det er en rigtig god browser, som indtil I.E. 7 kom, var langt foran Microsoft

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-12-06 23:43

Nu har jeg prøvet at udskrive word, der godt nok meget plads imellem indlægene, så jeg prøver nok ved lejlighed at udskrive liggende.
Jeg har også instaleret Mozilla Firefox, men nu kommer der ikke mere liste på startsiden over de sidste steder jeg har være på nettet.

Hvor blev den af?

Bjørn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-06 23:55

I Firefox klikker på Historik oppe ved siden af Filer-Rediger_Vis, går ned og klikker på Vis i sidebjælke, kan også klares med Ctrl. + H , var det det du mente

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 04-12-06 07:01

I det forsøg jeg gjorde i word slettede jeg det - for mig - uvedkommende og fil samlet det egentlige

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 28-01-07 22:15

Tak for svaret annvibeke.
Nu udskriver jeg liggende eller gemme i dokumenter