/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
e-mail
Fra : oleho
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 03-12-06 17:40

Hvis man sletter indbakke. sendt post, slettet post mm fra sin browser: windows xp, outlook express og fjerner dem fra papirkurven kan man så finde det slettede eet eller andet sted eller er det fuldstændigt fjernet fra computeren
mvh
oleho

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-12-06 18:00

Hvis ikke filerne er overskrevet allerede, kan du bruge PCinspector http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Du skal lede efter filerne .dbx

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-12-06 19:24

Hvis du kører en diskfragmentering efter du har slettet filerne fra outlook express, så blive pladsen hvor filerne lå, overskrevet, og det er meget tvivlsom om noget program kan finde noget brugbart senere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-06 21:24

hvorfor så ikke bare køre en fuldt restore/recovery/formattering ???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-12-06 21:39

Fordi ved en recovery, så skal alle programmer, opdateringer lægges ind igen, og alle dokumenter billeder osv. går tabt, og det er nok ikke lige det oleho ønsker?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-06 10:01

Jeg ville nok følge "Balcanard " og prøve med PC-Inspector først.