/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
En af de hurtige !!!
Fra : Caam2
Vist : 8317 gange
200 point
Dato : 03-12-06 17:30

Et hurtigt spørgsmål:
Hvad tjener en souschef i netto om måneden før skat ???
Naboen har fået tilbudt nyt job, men er lidt i tvivl!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-06 17:44

bed ham dog ringe imorgen tidlig og forhøre sig - det skal jo gerne være så både arbejdsgiver og lønmodtager er rimelig enige

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 03-12-06 18:04

Hvad skal han regne med sådan cirka...
Det er jo ikke de store lønninger, der er inden for det fag!!!

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 03-12-06 19:54

Souschef inden for hvilket fag? Man kan jo være souschef inden for stort set alle erhverv...jeg har da i hvert fald mødt sådan nogle i et ministerie, i en børnehave, i et køkken osv.....

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 03-12-06 21:11

Mon det er derfor, at jeg skriver NETTO ( Supermarked ) ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 22:59

En 'titel' er ellers et godt argument for at få folk til at slide røven ud af bukserne ...til samme hyre

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 23:01

Ps. Lyt til miritdk

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=97246#1055888

Fattigrøv, samfundsnasser og hængerøv = </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : henrikls

Modtaget 100 point
Dato : 04-12-06 07:21

Som souschef i netto, har de en go løn 25.000 kr - 28.000 kr om mdr. denne løn vil som alm lønmodtager være en anstændig løn, skulle der være extra timer er det jo + diverse tillæg.
Som souschef er det denne løn ,men for alle timer, og det kan sagtens være 180 - 200 timer pr mdr

Godkendelse af svar
Fra : Caam2

Dato : 12-12-06 19:12

Tak for svaret henrikls.

Kommentar
Fra : topperwhopper

Dato : 06-08-07 20:48

En realistisk løn for en Souschef i Netto er:
23.000 ex. pension

Men det kommer an på hvad du har lavet før. Har du været leder før, kan du godt starte højere, dvs. ca. 25.000,- ex. pension pr. måned
Tidligere har lønningerne været lavere, helt ned til 16.000 kr. pr. måned, men der er jo lav arbejdsløshed idag - også inden for branchen. Dagligvarehandelen skriger efter arbejdskraft.