/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Billeder i hotmail.
Fra : upyoursmate
Vist : 978 gange
100 point
Dato : 03-12-06 16:38

Hvorledes gør man sådan at man kan se vedhæftede billeder i selve mailen? Altså så man ikke skal hente filen først... Og det er i hotmail.

Mvh. U.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-12-06 16:44

Hvilket program bruger du til at hente mails.
Outlook / Express - så skal du i "opret meddelelse"
Formater > klik på HTML > OK

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-12-06 17:28

I Hotmail åbne mail du vil sende - vedhæft fil - find filen i mellem dine billeder, sikkert i dokumenter - og indsæt Så skulle det være det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-06 17:34

det kræver du bruger det aktive object der følger med - men:

klik på vedhæft -
du får nu måske en meddelelse
Citat
Klik på Installer for at installere en GRATIS opgradering af din mulighed for at arbejde med billeder og sende dem i e-mails. Hvis der vises en dialogboks med en sikkerhedsadvarsel, skal du klikke på Ja.

Når værktøjet er installeret, vil du kunne se billeder på din computer og vedhæfte et eller flere billeder på én gang. Du vil også kunne rotere og/eller tilpasse størrelsen på billederne, inden du vedhæfter dem til en meddelelse

når det er gjort kan du vedhæfte billeder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-06 17:36

hmmmmm - det kan åbenbart ikke lade sig gøre at se den i html - altså uden at åbne den vedhæftede fil - på den gratis hotmail

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-12-06 18:46

Hotmail er ikke så nem når den skal være gratis.
Udskift den med en gratis gmail fra google.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-06 19:47

Det kan ikke lade sig gøre, med indsatte billeder i Hotmail, i Yahoo mail (gratis) vises vedhæftede billeder i lille størrelse under teksten i mailen, så kan du se dem før du henter billederne i fuld størrelse: http://edit.europe.yahoo.com/config/eval_register?.intl=dk&new=

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 03-12-06 20:00

Jeg har idag lavet email indsatte billeder i hotmail. Den bad selv om at opdatere med et billedprogram

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-12-06 21:37

Det er måske fordi der nu kan ligge snavs i rene billeder, at hotmail laver den begrænsning.