/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
kode på bilradio?
Fra : klemme2006
Vist : 1821 gange
50 point
Dato : 03-12-06 14:51

Batteriet på min xantia ´97 har været nede. Bagefter virkede radioen ikke, der stod CODe i displayet. Nu har jeg trykket på¨programvælgerknapperne, så der står 1234, og kan ikke lave om på noget som helst? Er der nogen der ved hvordan man nulstiller og indtaster kode. Der står ikke noget navn på radion, jeg tror det er en original reservedel.

Kommentar
Fra : TrustDK

Dato : 03-12-06 15:29

Jeg ved på nogle radio'er skal den stå med tænding på i lang tid for at resette og det er som regl hvis man har skrevet den forkerte kode flere gange. Hvis det er en original radio, kan du jo bare ringe til en autoriseret forhandler eller kigge i brugervejledningen hvis du har denne.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-12-06 16:38

Citroén kan resette din radio, hvis den er original og du har papirer med.
Ellers skal du finde ud af hvad mærke det er og mærkeværkstedet til at gøre det.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-12-06 18:56

På mange biler står coden til radioen under askebegeret i bilen.Men jeg husker ikke om den gør det på citroen.
alimak

Kommentar
Fra : KAAaC

Dato : 05-12-06 18:17

har været ude for at de tal står for de 4 tal du skal taste ind, når du har tastet det første ciffer slukker 1-tallet ved anden ciffer slukker 2-tallet osv.. men ikke at forveksle de 4 tal med coden, den plejer at stå i din instruktionsbog gerne på en af de første sider,eller på den sidste side, men prøv at kigge godt efter.
Venligst KAAaC.

Annuller spørgsmålet
Fra : klemme2006

Dato : 15-01-07 11:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål