/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Matadorspil (grafisk)
Fra : Divad89
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 03-12-06 08:18

Vi har skullet finde på et projekt hver, jeg vil så lave det matadorspil der er i bogen, bare grafisk, der er nogle vink osv. men jeg er gået lidt i stå, for jeg kan ikke få det til at virke, hvis der er nogen af jer der vil skrive det ind i har skrevet i klasserne Felt og grafiskvindue, så vil jeg være lykkelig, for jeg kan ikke få det til at fungere.

Med venlig hilsen
David

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-12-06 12:45

?? er ikke helt med, hvad er det du skal have hjælp med

Kommentar
Fra : Divad89

Dato : 03-12-06 16:23

sorry glemte at skrive at det er fra "Objektorienteret programmering i Java" (http://javabog.dk), det er jo fordi jeg ikke kan finde ud af den grafiske del der er i bogen, og ville så have jer til at hjælpe mig med Felt og grafiskvindue, som er nogle af klasserne til matadorspil.

David

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 05-12-06 00:07

hmm såvidt jeg kan se er der rimlig meget hjælp under 9.3.1 Opgave: Grafisk Matador-spil hvis du kigger under Flere vink og løsningsforslag. ellers må du være lidt mere specifik med hvor du går i stå.

mvh
Phylock`