/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan får man outlook til at
Fra : ppk
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 02-12-06 22:47

Hej

Hvordan får man Outlook til at give automatisk tilbagesvar ?

når man får en mail imens man ikke er hjemme ?

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 22:53

Gå op i hjælp og skriv autosvar - der står det

PS: Kræver Microsoft Exchange

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-12-06 23:00

Ellers kan du videresende fra din mailserver til gmail som kan sende autosvar og samtidig gemme din mail som du kan hente fra Outlook / Express
Det vil se ud som om du benytter din normale mail.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 02-12-06 23:08

Hej refi

Hvad er det lige Microsoft Exchange er for noget ?

min udbyder er Arrownet igennem byens fællesantenne !

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 23:19
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-12-06 23:27

det er slet ingen god ide at gøre det i og med at der så bliver sendt meddelelse retur til alle de spammere der nu engang forsøger at sende deres afskyelige skidt til din mail adresse ..........

bare min ringe mening om den sag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-12-06 03:53

Korrekt miritdk.

Så snart en Spammer modtager et svar på en mail, så sendes STRAX mindst 10 nye mails !!!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 200 point
Dato : 03-12-06 11:24

Jeg bestilte nogle skabe hos et firma jeg havde mailet med.
Der kom en flot mail retur om at de havde modtaget min mail.
Der kom ikke nogen ordrebekræftelse........................de havde nemlig ikke set min mail, men deres fine autosvar havde bare returneret et "svar"

Jeg tænker på, at hvis jeg nu også havde autosvar...........hvor længe mon den mail så kunne cirkulere.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 03-12-06 11:28

Tak for svaret e.c.

Det gav godt nok svar til eftertanke !

Også mange tak for de andre svar.

Hilsen
PPK