/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Sennep pollen?
Fra : Doz
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 02-12-06 22:30

Jeg har fået et glas sennep pollen, eller det er i hvertilfælde hvad jeg tror det er. Har fået det i forbindelse med at vi købte honning.
Prøvede at blande det med vand og det er derfor jeg mener at det er sennep pollen jeg har. Det lugtede og lignende det også.
Nu er mit spørgsmål hvad kan jeg bruge det til for jeg har ikke nogen ide og har ikke kunnet finde nogen steder hvor der står noget om det.
Håber der er nogen der kan hjælpe.
Tak

Kommentar
Fra : akle

Dato : 02-12-06 22:44

Det meste nærliggende er vel at spørge samme sted som du købte honningen, vil jeg mene.
MVH Akle

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 02-12-06 23:54

Nok et dumt spørgsmål, men står der pollen på glasset?? Det lyder mere som om der kunne være tale om senneps pulver

http://www.ingredia.no/print15.asp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-06 00:00

lyder mere nærliggende at det er sennepsfrø

det kan du selvfølgelig bruge til at lave sennep med - just som man gjorde i gamle dage

(de indgår ofte i mange forskellige naturmedicinske opskrifter)

en simpel opskrift her:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_raa-mad.php?id=8138

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 03-12-06 01:24

Prøv at spørge dig for her:
http://swienty.com/default.asp?pid=1&id=115665
Mvh B&S

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 03-12-06 16:03

Tusind tak for jeres svar.
Der står ikke rigtig noget på glasset og grunden til at jeg ikke har spurgt hvor jeg har købt det, er at det er købt i spanien
Ja det kunne godt være sennepsfrø. Det er små runde kugler. Vil lige kikke på nogen af de link i at sat på og se om der er noget jeg kan bruge.
Tak indtil videre.
Høre gerne flere forslag hvis der skulle være nogen

Annuller spørgsmålet
Fra : Doz

Dato : 03-02-07 22:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål