/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kode til gratis SMS...? nokia 3330
Fra : mango
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 05-01-03 14:20

Nogen der kender koden til gratis SMS til NOKIA 3330???

MVH
Mango's søn

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 05-01-03 20:22

Hvem har dog bildt dig ind at en sådan findes ?

/Thomas

Kommentar
Fra : smorum

Dato : 06-01-03 10:38

hvis du finder den må du gerne sende den til mig *GG* ... men jeg vil ikke sidde og holde vejret til du gør det

jeg tror du er blevet narret hvis der er nogen der har bildt dig ind at en sådan eksisterer ....

tidligere var det nok at sende via en anden udbyders SMSC (Beskedcentral) ... eks: hvis du har sonofon abonnement taster du blot tdc's SMSC nummer ind i indstillingerne og sender via denne. Jeg mener dog at kunne huske at der er blevet stoppet for dette ... men ellers vil det så i teorien være gratis at sende SMS beskeder fra telefonen.

vil du hellere sende dem fra nettet (hvilket jo er nemmere hvis man har en computer foran sig!) kan du gå ind på http://www.xms.dk og sende dine beskeder her ganske gratis.... men du skal være opmærksom på at der kun kan sendes til sonofon, debitel, cbb og telia kunder ...

/JC

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 50 point
Dato : 06-01-03 20:25

Den historie med gratis sms fra en nokia har vandret rundt nu i 4-5 år, og der er stadig ikke nogen der endnu har fundet den kode, så hvad siger det så dig....
Det burde være indlysende at det ikke kan lade sig gøre at sende gratis sms fra mobilen.

Kommentar
Fra : piksvinelorte

Dato : 08-10-03 23:27

ha' har prøvet den, den virker 100% !!!!