/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD til AVI?
Fra : Moggi
Vist : 669 gange
300 point
Dato : 01-12-06 23:35

Jeg har et par brændte dvd'er som jeg godt kunne tænke mig at få lagt ind på min harddisk som avi-film.
Når jeg sætter dvd'en i starter den med en menu hvor der kan vælges afsnit.

Kan det lade sig gøre at få en sådan lavet om til en .avi? og hvordan?

Mvh.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 02-12-06 07:21

er med på en kigger

Kommentar
Fra : plb

Dato : 02-12-06 11:24

www.dvdrip.dk - tror du finder svaret der..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 11:32

det klarer denne - freeware

http://www.dirfile.com/dvd_rip_n_burn.htm

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-12-06 15:55

Hvorfor lave om til AVI det fylder meget mere?????????????
dr.dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-06 16:22

Avi fylder mere end en DVD...

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 04-12-06 08:02

Ikke Helt forstået.. De .avi jeg har set fylder ca. 700 MB for 90-120 minutters film...

refi: Jeg kan ikke downloade noget fra den side du linker til..

Andre gode forslag?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-06 08:43

Det skal du kun være glad for....

Har lige opdaget det er fyldt med spyware

Her er en masse andre - prøv dig frem hvilket der virker bedst for dig

http://www.softplatz.com/freeware/copy-dvd-to-avi/

På denne side er OGSÅ nævnt føromtalte Rip_n_burn - men lad DEN være - der er spyware i.

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 05-12-06 15:58

Kan ikke rigtig få noget af det til at du.

Findes der da ikke et enkelt godt program som kan "rippe" og konvertere en DVD til .avi eller .mpeg.?

Mvh.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 05-12-06 17:22
Kommentar
Fra : plb

Dato : 05-12-06 21:03

Moggi - en dvd fylder ca 8 gb, så avi film på ca 700 mb er da ikke så meget?

Har du kigget på mit link til www.dvdrip.dk ?

ellers et rigtigt lækkert og let program at bruge http://www.slysoft.com/en/clonedvd-mobile.html

mvh PLB

Kommentar
Fra : plb

Dato : 05-12-06 21:09

hov www.dvdrip.dk virker vist ikke længere.. jeg undskylder

Godkendelse af svar
Fra : Moggi

Dato : 10-12-06 21:35

Denne er den eneste af forslagene som jeg overhovedet kan få til at påbegynde konvertering af DVD til AVI. Men jeg takker for indlæggene (på nær links'ne til programmer som indeholder spy-/malware).

Mvh.